معرفی خردکن باریتون و پرفروش ترین مدل‌های آن

0
4/5 - (2 امتیاز)

خردکن باریتون یکی از محصولات پرکاربرد و حرفه‌ای برند باریتون است که به دلیل عملکرد پرقدرت و قیمت مناسب در بین رقبای خود به پرفروش‌ترین برند خردکن بازار تبدیل شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این خردکن حرفه‌ای و بی رقیب بیشتر آشنا شوید.

خردکن باریتون ساخت کجاست؟

باریتون برند کانادایی است و خردکن‌های آن هم در کانادا تولید و وارد کشور می‌شوند.

مدل‌های مختلف خرد کن باریتون

این خردکن‌ها در دو مدل 2 لیتری با 4 تیغه و 3 لیتری با 6 تیغه تولید و روانه بازار شده است. محفظه‌ این خردکن‌ها از جنس شیشه پیرکس ضخیم و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است که می‌توانید با خیالت راحت با آن‌ها سخت‌ترین مواد غذایی را خرد کنید.

طراحی خردکن باریتون

طراحی مدل‌های مختلف خردکن باریتون تقریبا یکسان است و تمامی آن‌ها مجهز به ظرف پیرکس هستند که مقاومت بسیار خوبی دارد و در برابر حرارت و ضربه هم دوام بالایی دارد. باریتون برای خردکن‌های خود از طراحی ظریف و لوکس استفاده کرده است و به آشپزخانه شما زیبایی می‌بخشد.

موتور خردکن باریتون

موتور باریتون در بالای دستگاه قرار گرفته که پس از قرارگیری درب محصول، روی آن بسته می‌شود. موتور خردکن باریتون از نوع کم صدا و دارای قدرت 500 وات است. همچنین بدنه موتور این خردکن از جنس مس ساخته شده تا در حین کار با دستگاه داغ نشود و به دستگاه آسیب نرساند. علاوه بر این بر روی بدنه خردکن باریتون 2 دکمه تعبیه شده که برای استفاده از خردکن با سرعت کم و زیاد می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تیغه‌های تیتانیومی

یکی از مزیت‌های خردکن باریتون نسبت به دیگر برندهای خردکن، استفاده از تیغه تیتانیومی است. تیغه تیتانیومی به دلیل ساختار ویژه خود، کُند نشده و در برخورد با مواد غذایی سفت یا فریز نشده، آسیب نمیبیند. تعداد تیغه در خردکن‌های 2 لیتری 4 عدد و در خردکن‌های 3 لیتری 6 عدد است تا به راحتی و با توجه به ظرفیت کاسه، مواد غذایی را خرد و حتی پوره کند.

اتصالات فلزی

از دیگر مزیت‌های این خردکن می‌‌توان به اتصالات فلزی آن اشاره کرد. اتصالات بین موتور و تیغه قرار گرفته و انرژی موتور را برای چرخش به تیغه‌ها منتقل می‌کنند. اتصالات خردکن بارتیون فلزی است و پس از مدتی استفاده آسیب ندیده و کج نمی‌شود.

درب حرفه‌ای

خردکن باریتون یک درب حرفه‌ای و ویژه است. اگر به درب این محصول نگاه کنید، متوجه یک لاستیک پلاستیکی گرد به دور درب خواهید شد. این لاستیک گرد از بیرون ریختن مواد غذایی مایع به بیرون جلوگیری می‌کند.

پایه ضدلرزش

خردکن باریتون دارای پایه ضدلرزش است و در حین کار به هیچ وجه جابجا نمی‌شود. در انتهای کاسه یک لاستیک گرد قرار گرفته که پس از قرار گیری روی سطوح مختلف از لرزیدن و حرکت خردکن جلوگیری می‌کند.

خردکن باریتون خوبه؟ بخرم یا نخرم؟

در پاسخ به این پرسش می‌توان گفت “بله” خردکن باریتون از معدود خردکن‌های در بازار است که نسبت به قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، عملکرد باکیفیت‌تری ارائه می‌‎دهد.به کمک خردکن باریتون قادر هستید تا انواع موادغذایی، میوه جات، سبزیجات، آجیل را به راحتی خرد و پوره کنید.

جالب است بدانید که این محصول با قدرت و عمکلرد بی‌نظیر خود قادر است تا گوشت و مرغ را به راحتی چرخ کند. علاوه بر این مجهز به تکنولوژی خردکردن یخ است و شما می‌توانید برای تهیه انواع اسموتی و بستنی از این محصول استفاده کنید.

قیمت خردکن باریتون مقرون به صرفه است

حال که با ویژگی‌های این خردکن حرفه‌ای آشنا شده‌اید، باید گفت که قیمت این محصول نسبت به عملکرد آن، مقرون به صرفه است و شما را از خرید غذاساز، چرخ گوشت و رنده برقی بی نیاز می‌کند.

مدل‌های خردکن باریتون با هم چه تفاوتی دارند؟

یکی از مشکلات و پرسش‌هایی که مشتریان عزیز از ما می‌پرسند، تفاوت بین این 4 مدل خردکن باریتون است. در پاسخ باید گفت که خردکن باریتون در دو مدل بدنه استیل و بدنه پلاستیکی ساخته شده است. منظور از بدنه بخشی است که وظیفه نگهداری موتور را دارد و بر روی درب خردکن بسته می‌شود. اما هر 4 مدل از نظر کیفیت، جنس کاسه، نوع تیغه و عملکرد دستگاه تفاوتی با هم ندارند.

بهترین خردکن‌های باریتون

در بین این 4 مدل 2 مدل از فروش و محبوبیت بیشتری برخودار هستند که در ادامه برای شما آن‌ها را شرح خواهیم داد.

خردکن باریتون مدل BFC-3501BTX

خردکن باریتون مدل bfc-3501btx

خردکن  BFC-3501BTX یکی از مدل‌های خردکن باریتون است که دارای طراحی خاص و چشم نواز است. بدنه این دستگاه از ترکیب استیل و پلاستیک مشکی ساخته شده و ظاهری جذاب به این محصول بخشیده است. کاسه این محصول از جنس پیرکس ضخیم و نشکن ساخته شده است. همچنین ظرفیت این محصول 3 لیتر است و برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی است. قدرت موتور این دستگاه 500 وات و دارای 6 تیغه تیتانیومی است.

خردکن باریتون مدل BFC-2501BTX

خردکن باریتون مدل bfc2501-btx

خردکن  BFC-2501BTX یکی از مدل‌های خردکن باریتون است. بدنه این دستگاه از پلاستیک مشکی ساخته شده و ظاهری ساده‌تر دارد.کاسه این محصول از جنس پیرکس ضخیم و نشکن ساخته شده است. همچنین ظرفیت این محصول 2 لیتر است و برای خانواده‌های با جمعیت کمتر مناسب است. قدرت موتور این دستگاه 500 وات و دارای 4 تیغه تیتانیومی است.

در این مقاله سعی شده است تا یکی از پرفروش‌ترین خردکن‌های بازار مورد بررسی قرار بگیرد. چنانچه شما هم تجربه خرید و یا استفاده از خردکن‌های باریتون را دارید با ما درمیان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.