رفع گرفتگی توالت فرنگی تضمینی با 6 روش ساده و موثر

0
5/5 - (1 امتیاز)

توالت فرنگی گرفته چیکار کنم؟ برای رفع گررفتگی توالت فرنگی راه های ساده و راحتی وجود دارد که می توانید با انجام آنها به سادگی این مشکل را رفع کنید. روش هایی مانند ریختن آب جوش، استفاده از تلمبه دستی، استفاده از جوش شیرین و سرکه و… . اما گاهی گرفتگی توالت فرنگی با اشیاء ایجاد می شود که بهتر است برای در آوردن آن از یک متخصص لوله بازکنی کمک بگیرید.

اگر می خواهید بیشتر با راه های باز کردن توالت فرنگی آشنا شده و نحوه استفاده از آنها را یاد بگیرید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • 6 روش قطعی رفع گرفتگی توالت فرنگی در منزل را امتحان کنید!
    • 1. ریختن آب جوش، ساده ترین روش باز كردن چاه توالت فرنگي
    • 2. تماس با لوله بازکنی در تهران
    • 3. تلمبه دستی، سریع ترین راه باز كردن لوله توالت فرنگی
    • 4. رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی، عجیب اما کار راه انداز!
    • 5. نحوه باز كردن توالت فرنگي با جوش شیرین و سرکه چگونه است؟
    • 6. استفاده از فنر لوله بازکنی دستی، حرفه ای ترین روش خانگی!
  • علت گرفتگی توالت فرنگی چیست؟

6 روش قطعی رفع گرفتگی توالت فرنگی در منزل را امتحان کنید!

با استفاده از روش های پیشنهادی که در ادامه مقاله آمده است گرفتگی توالت فرنگی با اشیا، مدفوع، دستمال کاغذی و… را بدون صرف هزینه و در زمانی سریع می توانید برطرف نمایید.

توجه داشته باشید که استفاده از این روش ها زمانی جوابگو است که میزان گرفتگی عمیق و شدید نباشد. علاوه بر آن برای تاثیر پذیری بهتر، هر یک از این روش ها را چندین بار تکرار کنید. در صورتی که با انجام چندین باره آن مشکل رفع نشد با لوله بازکن شبانه روزی تهران تماس بگیرید.

1. ریختن آب جوش و مواد شوینده، ساده ترین روش باز كردن چاه توالت فرنگي

اولین پاسخ برای سوال: چگونه توالت فرنگی را باز کنیم؟ استفاده از کتری آب جوش و مواد شوینده می باشد. یک کتری آب جوش را در چاه توالت فرنگی خالی کنید تا باز کردن گرفتگی توالت فرنگی شما بعد از گذشت نیم ساعت اتفاق بیفتد؛ البته در نظر داشته باشید که این روش برای گرفتگی های سطحی مناسب است و اگر شدت گرفتگی شما زیاد باشد، باید از دیگر روشهای رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده کنید.

باز کردن توالت فرنگی با آب جوش و مواد شوینده

نکته مهم: استفاده از آب جوش بسیار داغ باعث می شود تا سنگ توالت فرنگی شما ترک بردارد، بنابراین بعد از اینکه آب جوش آمد بگذارید کمی ولرم شود بعد از آن برای بازکردن توالت فرنگی استفاده کنید.

2. تماس با افراد ماهر لوله بازکنی در تهران

همانطور که گفته شد اگر گرفتگی توالت فرنگی با اشیاء باشد می بایست با یک لوله بازکن شبانه روزی تهران تماس بگیرید. علاوه بر آن اگر با روش هایی که گفته شد مشکل حل نشد، لازم است که حتما با یک لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید. معتبرترین مرکز ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران، سایت برچسب است.

متخصصین لوله بازکنی در سایت برچسب به صورت شبانه روزی، تضمینی، فوری و با هزینه ای بسیار مناسب با توجه به نرخ پایه اتحادیه لوله بازکنی، خدمات رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب، توالت و… ارائه می دهند. شما در هر جای تهران که هستید کافی است روی لینک کلیک کنید و با جستجوی نام منطقه خود با نزدیکترین لوله بازکنی تهران به منطقه خود تماس بگیرید.

3. تلمبه دستی، سریع ترین راه باز كردن لوله توالت فرنگی

شما می توانید یک تلمبه دستی از بازار خریداری کنید تا هر زمان که گرفتگی چاه توالت فرنگی، آشپزخانه، تراس، حمام و… اتفاق افتاد، از این وسیله استفاده کرده و مشکل خود را برطرف نمایید؛ توجه داشته باشید که استفاده از تلمبه دستی نیاز به زور بالای دست دارد و بهتر است این کار توسط آقایان انجام شود.

4. رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی، عجیب اما کار راه انداز!

شما می توانید یک چوب لباسی را داخل چاه فاضلاب کرده و با چرخاندن آن تلاش کنید فضولاتی که به دیواره های چاه چسبیده است را جدا نمایید. رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی می تواند بسیار مشکل گشا باشد.

همچنین در صورتی که گرفتگی توالت فرنگی با اشیائی مانند انگشتر یا موبایل برای شما اتفاق افتاده باشد، می توانید از یک گیره یا قلاب نیز استفاده کنید؛ به این صورت که باید گیره یا قلاب را داخل چاه کرده و سعی کنید وسیله مدنظر را پیدا کرده و آن را با قلاب بالا بیاورید.

5. نحوه باز كردن توالت فرنگي با جوش شیرین و سرکه چگونه است؟

ترکیب جوش شیرین و سرکه می تواند یک اسید قوی خانگی بسازد و شما را در باز کردن گرفتگی توالت فرنگی یاری سازد؛ زمانی که شما داخل چاه اسید میریزید، مایع اسید فضولات را در خود حل می کند و باعث می شود این فضولات از دیواره های چاه کنده شوند و به این ترتیب چاه شما باز می شود.

رفع گرفتگی توالت فرنگی با جوش شیرین و سرکه

نکته حائز اهمیتی که در استفاده از اسید لوله بازکن وجود دارد این است که اسید به دلیل ماهیتی که دارد، می تواند لوله های فاضلاب شما را سوراخ کند و از این نظر استفاده از آن روش مناسبی محسوب نمی شود. سوراخ شدن لوله، خود هزینه ها و دردسرهای فراوانی را به دنبال خواهد آورد و به همین دلیل اسید های حرفه ای لوله بازکنی که در بازار موجود است را به شما توصیه نمی کنیم. اما از آنجایی که جوش شیرین و سرکه جزء این دسته از اسیدهای آسیب زا برای لوله قرار نمی گیرد استفاده از آن مشکلی ندارد.

6. استفاده از فنر لوله بازکنی دستی، حرفه ای ترین روش خانگی!

شما می توانید یک فنر لوله بازکن دستی از بازار تهیه کرده و رفع گرفتگی توالت فرنگی خود را با آن انجام دهید. این فنر می تواند همیشگی باشد و علاوه بر باز کردن گرفتگی توالت فرنگی، گرفتگی های لوله فاضلاب دستشویی ایرانی، حمام، تراس و… را نیز برطرف نماید.

در منازلی که سیستم آب و فاضلاب قدیمی دارند و گرفتگی چاه و لوله فاضلاب در بخش های مختلف خانه امری تکرار شدنی محسوب می شود، خرید فنر لوله بازکن دستی از بازار و استفاده از آن در منزل بسیار کمک کننده محسوب می شود.

علت گرفتگی توالت فرنگی چیست؟

تا اینجا با چندین روش باز کردن توالت فرنگی آشنا شدیم. اما استفاده از این روش ها تنها برای حل مشکل کافی نیست. ما باید از دلایل گرفتگی توالت فرنگی آگاه باشیم تا از وقوع آن جلوگیری کنیم. از رایج ترین علت گرفتگی توالت فرنگی موارد زیر می باشد:

  • انداختن دستمال و نوار بهداشتی در توالت فرنگی
  • استفاده نکردن از سیفون
  • افتادن اشیاء مانند موبایل، اسباب بازی و… در لوله توالت
  • گیر کردن فضولات
  • رسوب گرفتگی شدید
  • نصب نادرست توالت
  • انداختن مو یا آشغال در لوله توالت

جمع بندی

تمامی روش های ذکر شده در این مطلب، روش های خانگی رفع گرفتگی توالت فرنگی هستند و زمانی می توانند کاربردی و موثر واقع شوند که شدت گرفتگی لوله های فاضلاب شما به اندازه ای زیاد نباشد که نیاز به دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی داشته باشید.

چنانچه از روش های نامبرده شده در این مقاله استفاده کردید اما موثر واقع نشد، حتما با لوله بازکن شبانه روزی تهران در سایت barchasb.net تماس گرفته و اقدام به رفع مشکل خود نمایید. رفع گرفتگی های شدید و سخت لوله و چاه فاضلاب به صورت شبانه روزی و تضمینی تخصص تکنسین های چاه بازکن سایت برچسب می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.