معرفی سایت روگو : بهترین سایت برای رزرو بلیط هواپیما

0
5/5 - (1 امتیاز)

بسیاری از افراد به دلیل موقعیت های شغلی شان می بایست سفر های کاری زیادی را پیش رو بگیرند، اما در این بین نگرانی هایی همچون قیمت بلیط ها که به شدت سرسام آور شده اند، وجود دارد.

معمولا افرادی که سالیانه سفر های زیادی را انجام می دهند از روش های مختلف خرید بلیط هواپیما آگاهی کامل دارند و می توانند بلیط ها را با ارزان ترین قیمت از ایرلاین مورد علاقه خود تهیه نمایند.

اگر می خواهید با روش های حرفه ای درباره تهیه بلیط های ارزان هواپیمایی آشنا شوید و از آن ها پیروی کنید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

قدم اول برای یافتن بلیط های ارزان هواپیمایی

امروزه یافتن بلیط های هواپیمایی با وجود فضای اینترنت بسیار آسان گردیده است، به طوری که با یک سرچ جزئی در موتور های جستجو گوگل انواع بلیط های هواپیمایی ارزان از ایرلاین های مختلف نمایش داده می شود.

بدین منظور شما در قدم اول می توانید آدرس سایت روگو را داخل گوگل سرچ کنید و وارد صفحه این سایت شوید. در قدم دوم مقصد و مبدا خود را مشخص نمایید تا بلیط های مربوطه برای شما نمایش داده شود، سپس به مقایسه قیمت بلیط ها بپردازید و ارزان ترین آن ها را انتخاب کنید.

اگر از سفر خود مطمئن هستید می توانید بلیط رفت و یا حتی بلیط دو طرفه را از این سایت خریداری کنید و سفری راحت و آرام را به همراه داشته باشید.

مناسب ترین تایم برای تهیه بلیط هواپیما

همانطور که می دانید زمان در خرید قیمت بلیط ارزان هواپیما بسیار تاثیر گذار است، به طور مثال قیمتی که یک ایرلاین در اوایل هفته برای بلیط های خود مشخص می کند بسیار با بلیط های آخر هفته تفاوت دارد. زیرا آخر هفته ها با افزایش سفر مواجه می شویم و تغییراتی در قیمت ها به وجود خواهد آمد.

حال برای این که بتوانید خرید بلیط هواپیمایی ارزان از یک ایرلاین معتبر داشته باشید می بایست به محض مشخص شدن تایم سفر خود به خرید بلیط هواپیما بپردازید. بهتر است 50 روز قبل از موعود به سایت فروش بلیط روگو مراجعه نمایید و بلیط خود را خریداری کنید.

حال ممکن است سفری پیش روی تان باشد که از قبل از آن اطلاع نداشته باشید و نتوانید زود تر بلیط آن را تهیه نمایید. در این صورت پیشنهاد ما به شما این است که از بلیط های چارتری و یا همان لحظه آخری استفاده کنید، این بلیط ها بسیار هزینه پایین تری را در میان بلیط های هواپیمایی دیگر دارند و می توانند گزینه ای مناسب برای شما باشند.

وبسایت روگو

خرید بلیط هواپیما به هنگام تخفیف سایت روگو

سایت روگو در مواقعی از سال برای بلیط های خود تخفیف های ویژه ای قائل می شود که خرید این بلیط ها خالی از لطف نیست. برای این که از این تخفیف ها آگاه باشید و آن ها را از دست ندهید ما به شما پیشنهاد می دهیم تا این سایت را مد نظر داشته باشید و به صورت روزانه آن را چک کنید.

با این قابلیت شما هزینه های سفرتان را تا حد زیادی کاهش می دهید و همچنین وقت و زمان خود را در سفر های زمینی هدر نخواهید داد. از جمله مسیر های پروازی پرطرفدار که می توانید بررسی کنید بلیط هواپیما تهران مشهد می باشد.

استفاده از بلیط های سیستمی

بلیط های هواپیمایی سیستمی بلیط هایی هستند که شما اگر از سایت روگو خریداری کنید هیچ تفاوتی با خرید از خود شرکت نخواهند داشت و قیمت آن ها مساوی می باشد. در بلیط های سیستمی اگر شما از خرید خود منصرف شدید مقداری از پولتان به عنوان جریمه برداشته خواهد شد و بقییه آن به شما پس داده می شود و قابلیت کنسل کردن بلیط وجود دارد.

در بلیط های سیستمی هزینه بلیط بر اساس سن شما دریافت می شود، به عنوان مثال هزینه رزرو بلیط هواپیما برای یک کودک کم تر از یک فرد بزرگسال خواهد بود.

در این نوع از بلیط ها شما با قیمت های معقول و مقرون به صرفه ای مواجه می شوید، کافی است به هنگام آگاه شدن از زمان سفر خود به خرید آن اقدام نمایید.

وبسایت روگو

اطلاع از هزینه حمل بار در خرید بلیط هواپیمایی

یکی از موضوعاتی که افراد زیادی به آن بی توجه اند، اطلاع نداشتن از هزینه حمل بار در ایرلاین های مختلف است. شما به هنگام رزرو بلیط هواپیما می بایست به هزینه های حمل بار آن به شدت توجه کنید، زیرا ممکن است در ایرلاینی که شما انتخاب کرده اید هزینه بار بسیار بالا باشد و شما نیز بار نسبتا زیادی را به همراه داشته باشید، در این صورت هزینه سفر شما بسیار بالا خواهد رفت.

پس با توجه به وزن بار خود می توانید هزینه بلیط های مختلف و قیمت حمل بار آن ها را به خوبی مقایسه و بررسی نمایید و یک گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

کلاس های پروازی خود را درست انتخاب نمایید

خرید بلیط هواپیما تبریز تهران می‌تواند به یک تجربه هواپیمایی بهتر و همچنین کاهش هزینه سفر شما کمک کند. اگر شما از افرادی هستید که دائماً در حال سفر کردن هستید، باید به کلاس‌های پروازی که انتخاب می‌کنید بسیار توجه داشته باشید و کلاسی را مد نظر قرار دهید که قیمت مناسبی را در بر داشته باشد.

برای مثال، اگر در هفته دو بار مجبور به سفر هستید، نمی‌توانید هر دو بار را از کلاس‌های پروازی سطح آ استفاده نمایید. پس به دنبال کلاس‌های پروازی مقرون به صرفه باشید تا هزینه سفر خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

توجه به قیمت های لغو بلیط ایرلاین های مختلف

شاید برای شما پیش آمده است که سفر کاریتان کنسل شده باشد و شما بلیط رزروی خود را کنسل کرده باشید، پس در این صورت با قیمت های سرسام آورد کنسلی بلیط آشنا هستید.

پیشنهاد ما به شما این است که به هنگام رزرو بلیط خود از شرکت های هواپیمایی خرید کنید که قیمت کنسلی بلیط آن ها نسبت به هم رده های خود پایین تر باشد، تا اگر مجبور به لغو آن شدید هزینه کم تری را پرداخت نمایید.

در این مقاله سعی نمودیم تا چند مورد از بهترین روش های خرید بلیط هواپیما ارزان را برای شما بررسی کنیم.

اگر می خواهید سفری ایمن و ارزان را تجربه کنید کافی است خرید بلیط هواپیما از سایت روگو را مد نظرتان قرار دهید و تجربه ای خوش را برای خود به ارمغان بیاورید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.