بهترین سشوار صنعتی رونیکس ( 3 مدل پرفروش )

0
5/5 - (1 امتیاز)

رونیکس یکی از برندهای معروف در زمینه تولید سشوار صنعتی است و محصولات با کیفیت بالایی را تولید می‌کند. برای پیدا کردن بهترین سشوار صنعتی رونیکس، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

1- قدرت: سشوار صنعتی رونیکس برای استفاده در صنعتی باید دارای قدرت بالایی باشد تا بتواند موهای سخت و ضخیم را بدون مشکل خشک کند.

2- حرارت: سشوار صنعتی رونیکس باید دارای حرارت قابل تنظیم باشد تا بتوانید برای انواع مختلف موها و در مراحل مختلف خشک کردن، حرارت را بهصورت مورد نیاز تنظیم کنید.

3- سرعت: سشوار صنعتی رونیکس باید دارای سرعت قابل تنظیم باشد تا بتوانید برای انواع مختلف موها و در مراحل مختلف خشک کردن، سرعت را به صورت مناسب تنظیم کنید.

4- وزن: سشوار صنعتی رونیکس باید دارای وزن مناسبی باشد که به شما اجازه دهد به راحتی با آن کار کنید و از خستگی و درد در دست و بازو جلوگیری کنید.

5- محافظ حرارتی: سشوار صنعتی رونیکس باید دارای محافظ حرارتی باشد تا از آسیب دیدن موها در اثر حرارت بیش از حد جلوگیری شود.

در ادامه ابتدا لیستی از بهترین سشوار صنعتی رونیکس را معرفی کرده ایم. در انتهای مطلب نیز راهنمای خریدی در این خصوص ارائه داده ایم. همچنین میتوانید دیگر مطالب وب سایت ما مانند پیچ گوشتی شارژی ارزان و بهترین مینی فرز بوش را نیز برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1102

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1102

ابعاد

۲۶.۵x۲۱x۸ سانتی‌متر

وزن

۹۰۴ گرم

توان

۲۰۰۰ وات

جریان هوا

کلید۱: ۲۵۰ – کلید۲: ۲۵۰ – کلید۳: ۵۰۰

جنس المنت

سرامیک

طول سیم و کابل

۳ متر

ویژگی‌های سشوار صنعتی

کنترل حرارت

اقلام همراه

-۳ عدد سری کاربردی -کاردک

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1103

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1103

ابعاد

۲۷x۲۵x۹ سانتی‌متر

وزن

۸۴۰ گرم

بازه دبی جریان هوا

۰-۵۰۰ لیتر در دقیقه

توان

۲۰۰۰ وات

جریان هوا

۲۵۰ – ۵۰۰

طول سیم و کابل

۳ متر

سشوار صنعتی رونیکس مدل RON-1103

سشوار صنعتی رونیکس مدل RON-1103

ابعاد

۲۷x۲۵x۹ سانتی‌متر

وزن

۱۲۰۰ گرم

توان

۲۰۰۰ وات

جنس المنت

استیل

برند رونیکس

برند رونیکس یکی از برندهای محبوب و قدیمی در زمینه تولید وسایل و ابزارهای الکترونیکی و دستی است. این برند بیشتر با تولید وسایل دستی مانند چکش، پره، سنگ سابق و … شناخته می‌شود، اما در سال‌های اخیر وسایل الکترونیکی نیز وارد بازار کرده است.

در زمینه وسایل الکترونیکی، برند رونیکس محصولاتی همچون دریل، پیچگوشتی، دستگاه جوش، دستگاه تراش، سشوارصنعتی رونیکس و … تولید می‌کند. این محصولات با کیفیت بالا، قیمت مناسب و عملکرد قابل اعتماد، توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار به دست آورند.

از جمله مزیت‌های استفاده از محصولات رونیکس می‌توان به طول عمر بالا، قابلیت استفاده در شرایط سخت، دقت و دوام در کار، سهولت استفاده و خدمات پس از فروش قابل قبول اشاره کرد.

برند رونیکس با تکیه بر تجربه و توانایی خود در تولید وسایل دستی و الکترونیکی، توانسته است نام خود را در بازار به دست آورده و جایگاهی قابل توجهی را در بین رقبای خود پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.