برس حرارتی بهتره یا اتو مو؟ کدام را انتخاب کنیم ؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

این روزها برای اینکه موهای خود را به حالت دلخواه دربیاورید نیازی به آرایشگاه رفتن و هزینه‌های سنگین ندارید و می‌توانید با استفاده از ابزارهای حرارت‌دهنده مو مانند برس حرارتی و یا اتو مو موهایتان را صاف و خوش حالت کرده یا بعد از حمام خشک کنید. این وسیله‌های حرارت‌دهنده هر کدام برای موهای خاصی کاربرد دارند و لازم است در مرحله اول نیاز موهای خود را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین ابزار را انتخاب کنید.

همچنین داشتن اطلاعاتی کافی در مورد هر کدام می‌تواند در انتخاب گزینه‌ای مناسب به شما کمک کند؛ به‌ عنوان مثال اتو مو برای افرادی که موهایی با فر ریز دارند انتخاب مناسب‌تری است و برس‌های حرارتی برای صاف کردن موهای موج‌دار پیشنهاد بهتری به شمار می‌آید؛ بنابراین اگر بین دو راهی خرید برس حرارتی و اتو مو قرار گرفته‌اید، بهتر است ما را در ادامه همراهی کنید تا بتوانید نسبت به نیاز و نوع موی خود و همچنین کارایی دستگاه ایده‌آل‌ترین گزینه را انتخاب و اقدام به خرید برس حرارتی و یا اتو مو کرده و در تمام مهمانی‌ها و دورهمی‌ها بدرخشید.

برس حرارتی

برس‌های حرارتی یکی از دستگاه‌های حرارت دهنده با کاربری آسان هستند که به راحتی همه افراد مبتدی می‌توانند موهای خود را با آن صاف کرده و یا حالت دهند. این وسیله کاربردی مزایای مختلفی را ارائه می‌دهد که در ادامه آن‌ها را آورده‌ایم:

1. کاربردهای متفاوت

برس‌های حرارتی کاربردهای مختلفی داشته و برای صاف کردن مو، برس کردن، خشک کردن مو بعد از حمام و برای حالت‌دهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع شما با خرید یک دستگاه می‌توانید مزایای چند دستگاه را یکجا داشته باشید.

2. مناسب برای موهای ضعیف و شکننده

از آنجایی‌ که این دستگاه‌ها حرارت کمتری نسبت به اتو مو دارند، از آسیب‌رسی به مو جلوگیری می‌کنند و به همین دلیل اگر موهای ضعیفی دارید برس حرارتی انتخاب مناسبی برای شما به حساب می‌آید.

3. استفاده آسان

این دستگاه‌ها ظاهری همانند برس‌های عادی دارند و شما می‌توانید در حالی ‌که موهای خود را شانه می‌زنید به آن حرارت داده و صاف و یا حالت دهید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید. در واقع برس‌های حرارتی انتخابی مناسب برای خانم‌های شاغل به حساب می‌آیند تا در کمترین زمان ممکن موهای خوش حالتی داشته باشند.

4. حجم‌دهی به موها

حالت‌دهی به موها و حجم‌دهی به آن از مزایای برس حرارتی به شمار می‌آید؛ در صورتی‌ که موهای شما نازک و ضعیف است، برس‌های حرارتی می‌توانند با حالت دادن به موهایتان ظاهری زیبا و پرپشت ایجاد کنند.

5. امکان استفاده روزانه

از آنجایی‌ که این محصول حرارت بسیار متوسطی را ارائه می‌دهد و هیچ‌گونه آسیبی به مو وارد نمی‌کند می‌توانید به صورت روزانه از این محصول استفاده کرده و با حرارت کنترل شده آن از آسیب‌رسی به موهای خود جلوگیری کنید.

اتو مو

اتو مو که به‌ عنوان صاف کننده مو نیز شناخته می‌شود برای افرادی که موهای فر ریز دارند گزینه مناسبی به حساب می‌آید، حال برای اینکه بتوانید گزینه مناسبی را خریداری کنید در ادامه مزایای اتو مو را آورده‌ایم:

1. مناسب برای صاف کردن موهای فر و مجعد

افرادی که موهای فر ریز و مجعد دارند بهتر است برای صافی کامل از اتو مو استفاده کنند.

2. تاثیر پایدار

پس از اتوکشی، موها به صورت کاملی صاف شده و تأثیر پایدارتری را به ارمغان می‌آورد، در واقع موهای شما تا حمام بعدی صاف باقی ‌می‌ماند.

3. صاف و یکدست کردن موها

برای افرادی که موهایی صاف و لخت می‌خواهند اتو مو انتخاب مناسب‌تری است؛ به خصوص اگر موهایی ضخیم و مجعد دارید.

4. فر کردن مو

شما می‌توانید با استفاده از اتو مو و چرخاندن آن موهای خود را به طرز زیبایی فر کنید؛ توجه داشته باشید که اندازه فر موها به پهنای اتو مو بستگی دارد.

5. خشک کردن مو

شما می‌توانید با اتو موهایی که مجهز به حالت بخار هستند موهایتان را در حین صاف کردن خشک کنید.

برس حرارتی بهتر است یا اتو مو

با توجه به مزایای گفته شده بایستی نوع مو خود را در نظر داشته باشید و همچنین با توجه به کارایی که هر کدام از دستگاه‌ها ارائه می‌دهند گزینه مناسبی را خریداری کنید. از جمله نکات مهمی که در هنگام خرید دستگاه‌های حرارتی باید مورد توجه قرار دهید می‌توان به برند محصول اشاره کرد. در زیر محبوب‌ترین برندهای برس حرارتی و اتو مو را معرفی کرده‌ایم تا از بین محصولات مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

برند فیلیپس: این برند یکی از برندهای قدیمی در زمینه تولید محصولات حرارتی بوده که با گارانتی معتبری ارائه می‌شود. برس حرارتی فیلیپس و اتو موی این برند نیز از جمله دستگاه‌های بسیار کاربردی بوده که در انواع و مدل‌های مختلف طراحی شده است.

برند بابیلیس: از جمله برندهایی که دارای تنوعی بی‌نظیر است و امکانات گوناگونی را در دستگاه‌های خود ارائه می‌دهد برند بابیلیس بوده که برس‌های حرارتی و اتو مو را نیز می‌توانید از این برند فوق‌العاده خریداری کنید. از دیگر برندهای محبوب می‌توان به برند رمینگتون، فیلیپس، براون و… اشاره کرد که محصولات با کیفیتی را تولید می‌کنند.

برای خرید بهترین حرارت دهنده مو اورجینال به کجا مراجعه کنم؟

دستگاه‌های حرارت دهنده مو مانند برس حرارتی و اتو مو به‌ عنوان یک وسیله برقی و کاربردی لازم است از برندهای معتبر و اورجینالی خریداری شوند؛ به همین منظور انتخاب فروشگاهی مناسب بسیار مهم و حیاتی بوده و می‌تواند در عمر و کیفیت دستگاه تأثیرگذار باشد. فروشگاه ریش تراش کالا یکی از بزرگ‌ترین وارد کننده‌های دستگاه‌های اورجینال با فروش برس حرارتی بابیلیس، رمینگتون، براون و سایر برندهای پرطرفدار و همچنین اتو موهایی در برندهای پرطرفدار فیلیپس، بابیلیس و… توانسته است رضایت مشتریان به همراه داشته باشد.

شما می‌توانید در این فروشگاه تمامی محصولات را با گارانتی معتبری دریافت کنید. همچنین به دلیل عرضه مستقیم کالاها تمامی اجناس موجود در فروشگاه با قیمت‌های بسیار مناسبی به فروش می‌رسد تا شما بتوانید بدون محدودیت مکانی و زمانی در هر شهر و نقطه‌ای از ایران که هستید محصولات اورجینال را با چند کلیک خریداری کرده و از طریق تیپاکس و یا پیک موتوری دریافت کنید. همچنین از خدمات متنوع این فروشگاه و پشتیبانی 24 ساعته و تخفیفات ویژه آن بهره‌مند شوید. ریش تراش کالا همواره در تلاش است تا تجربه خرید آنلاین فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.