بهترین مارک دستگاه نان پز برقی خانگی + قیمت خرید

0
5/5 - (1 امتیاز)

پختن نان در خانه ، علاوه بر سهولت در تهیه نان به شما اجازه می دهد تا نان مورد علاقه خود را به سبکی که دوست دارید بپزید. پختن نان در خانه می تواند تبدیل به یک عادت خوب شود زیرا اعضای خانواده می توانند از نان سالم استفاده کنند. دستگاه نان پز برقی یکی از وسایل آشپزی جدید در آشپزخانه است که با مارک های مختلف در بازار به فروش می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد. نان پز برقی خانگی دارای چندین برنامه است که از پیش تعریف شده و به شما اجازه می دهد انواع مختلفی از نان را بپزید و زمان و میزان دمای مورد نظر را تنظیم کنید. در ادامه مطلب به نکات خرید دستگاه نان پز خانگی می پردازیم.

طرز کار نان پز خانگی چگونه است؟

بسیاری از مردم سعی می کنند در فر یا انواع دیگر لوازم پخت و پز نان بپزند. البته این امکان پذیر است ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که کیفیت پخت نان به سبک ساج در این دستگاه ها به دست آید. ساج ، با سطح برآمده و محدب خاص خود ، به باز شدن و کشیدن صحیح خمیر کمک می کند. به دلیل گرم شدن کامل ، نان با بالاترین سرعت روی آن پخته می شود و آماده برداشتن است ، بنابراین تازه و نرم می ماند و در حین پخت خشک نمی شود. البته انواع مختلفی از فرم های پخت وجود دارد. علاوه بر نان پز برقی معمولی دستگاه اتوماتیک نان پز خانگی نیز برای این منظور تولید شده است. نان پز سیار مخصوص پخت نان در مسافرت وجود دارد که با همه این مدل ها می توانید به راحتی نان معطر و بهداشتی را در خانه یا سفر تهیه کنید.

خرید بهترین نان پز برقی از دیجی کالا

نکات مهم در مورد خرید نان پز برقی

به یاد داشته باشید که اجازه دهید دستگاه نان پز خانگی به طور کامل گرم شود. اگر نان را روی حرارت ملایم بپزید ، زمان زیادی طول می کشد و نان خشک می شود. اگر می خواهید نانتان خشک نشود یا نسوزد خمیر را یک پارچه کاملاً تمیز روی بالش بکشید و خمیر را که با وردنه صاف کرده و روی دستگاه قرار دهید و با دست بکشید تا نازک شود ، اما حواستان باشد که سوراخ نکنید و خمیر پاره نشود ، سپس با یک وردنه خمیر را روی ساج بمالید.

نگران برق گرفتگی دستگاه نباشید، زیرا بدنه نان پز برقی عایق شده است. همچنین از مواد نچسب ساخته شده است که مانع چسبیدن نان به آن می شود. این دستگاه قابل شستشو است و به دلیل شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهد. سیم های دستگاه کاملاً عایق هستند. در اصل ، این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن به اندازه کافی ایمن باشد.

نان پز دستگاه کوچکی است که کارایی بالایی را به شما می دهد. این دستگاه قابلیت پخت انواع نان ، کیک و شیرینی و همچنین قابلیت گرم کردن نان را دارد. علاوه بر دانستن نحوه استفاده از نان پز برقی ، خوب است هنگام خرید به برچسب انرژی آن توجه کنید و ترجیحاً محصولی را خریداری کنید که در رده انرژی A قرار دارد. همچنین ، قابلیت های نان پز های برقی را مطابق انتظارات خود ارزیابی کنید و سپس اقدام به انتخاب و خرید این دستگاه کاربردی بکنید.

مزایا و معایب نان پز برقی خانگی

یکی از مزایای بهترین نان پز برقی خانگی که در ماه های اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است ، رعایت بهداشت در فرایند پخت است. یکی از مهم ترین ویژگی های نان برقی برقی در این روز ها فراهم آوردن شرایط لازم جهت پخت نان سالم خانگی برای خانواده است. این دستگاه معمولاً مجهز به ظرف پخت آنتی باکتریال است که مزیت ویژه ای محسوب می شود.

پخت نان با نان پز برقی یک فرایند از تولید تا مصرف سالم است که در کنار تضمین سلامت، طراوت و کیفیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. شاید خیلی ها در این شرایط بیماری نتوانند به نانوایی ها و موارد بهداشتی که آن ها رعایت می کنند، اعتماد کنند. برای این افراد خرید نان پز یک گزینه کار مناسب است تا با اطمینان کامل اقدام به تهیه نان در خانه بکنند.

اگرچه نان برقی خانگی یک ابزار عالی برای پخت نان است ، اما باید گفت که با خرید نان پز برقی خانگی ، شما نه تنها ابزاری برای پخت نان تهیه می کنید ، بلکه امکان پخت کیک و شیرینی در برخی از انواع آن وجود دارد. حتی برخی از انواع این دستگاه برای پخت نان پیتزا نیز استفاده می شوند.

مزیت دیگر نانوایی برقی خانگی این است که به شما امکان می دهد انواع نان را با برنامه های مختلف پخت بپزید. برخی از انواع نان ضخیم تر و برخی دیگر نازک تر هستند. نان ها نیز با خمیرها و آردهای مختلف تهیه می شوند که برای پخت همزمان و حرارت دادن مناسب نیستند. بنابراین ، نان پز برقی کیفیت انواع نان را تضمین می کند. علاوه بر این می تواند به صورت دستی دمای برخی از مدل های آن را تنظیم کنید و متناسب با دستورالعمل نان مورد نظر شرایط دمایی خاصی را فرا هم کنید.

کارکرد راحت تر

همین که منبع انرژی نان پز برق است باعث می شود محدودیتی برای قرار دادن آن در داخل آپارتمان ها نداشته باشیم. علاوه بر این می توانیم آن را به آسانی جا به جا کنیم به هر جایی که می خواهیم انتقال دهیم.

قیمت نان پز برقی خانگی چقدر است؟

بر اساس موارد بالا که توضیح دادیم قیمت این دستگاه ها می تواند به قابلیت هایی از جمله تنظیم دما، کیفیت المنت های گرمایی، کیفیت و عایق بودن بدنه و نیز امکانات اضافی دیگر بستگی داشته باشد.

قیمت دستگاه نان پز خانگی پارس خزر

یکی از بهترین دستگاه های نان پز برقی دستگاه نان پز پارس خزر می باشد. با ورود به لینک زیر می توانید قیمت دستگاه نان پز خانگی پارس خزر را مشاهده کنید.

کلام آخر

پخت نان از مراحل آغازین تهیه و تدارک خمیر، ورز دادن و چانه کردن تا وردنه کشیدن و باز کردن خمیر و پخت آن بسیار لذت بخش است. پیچیدن عطر نان گندم در خانه انگار روح زندگی است که پراکنده می شود و شاید کمک می کند قدری از دنیای مدرن و ماشینی اطراف فاصله بگیریم. برای بسیاری شاید تجدید خاطرات قدیمی و تداعی کننده چهره ی مادربزرگ هایی است که در حیاط باصفای خانه نان می پختند و عطر مهربانی شان سراسر خانه را آکنده می کرد. پس شاید بد نباشد آن را تجربه کنید! در این مطلب از سایت لوازم خانگی سعی کردیم نکات خرید نان پز برقی را برای شما بیان کنیم. شما می توانید با مطالعه این مطلب یک نان پز خوب انتخاب کنید.

خرید بهترین نان پز برقی از دیجی کالا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.