معرفی بهترین تبلت برای ترید

0
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین تبلت ترید چه مدلی و از کدام برند است؟ اگر یک تریدر حرفه‌ای هستید، قطعاً دنبال کردن تحولات بازار کار همیشگی شماست. چه چیزی بهتر از یک تبلت خوب و کارآمد که کار شما را در هر زمان و هرجا راحتر می‌کند؟ در ادامه فروشگاه اینترنتی 19کالا بهترین تبلت برای تریدر ها که در بازار ایران موجودست را معرفی می‌کند.

برای ترید لپ تاپ بهتر است یا تبلت؟

یک تریدر موفق در بازار کریپتوکارنسی علاوه بر دانش فنی و تجربه کافی نیاز به تجهیزات خوب و مناسب هم دارد. قبل از وقوع تحولات در دنیای دیجیتال معامله گران به میزها و مانیتورهای خود زنجیر می‌شدند و مجبور بودند همیشه از محل کارشان نوسانات بازار را دنبال کنند، ولی حالا دنیا به سمت و سوی دیگری رفته و ترید با تبلت کار شما را در هرجای دنیا آسان می‌کند.

شما با یک تبلت برای ترید می‌توانید سبدهای خود را مدیریت، نمودارها را بررسی و معاملات را از کافی شاپ‌ها و فرودگاه‌ها انجام دهید. تصور کنید بتوانید به داده‌های بازار در هر زمانی که اراده کنید دسترسی داشته باشید، معاملاتتان را انجام دهید و حتی در وبینارها یا جلسات مجازی هم شرکت کنید.

برای ترید کردن چه تبلتی خوب است

البته شاید بگویید با گوشی هم می‌توان همه‌ی این کارها را انجام داد، اما نمایشگر بزرگ یک تبلت ترید در مقایسه با گوشی‌های هوشمند، دید بهتری را برای تجزیه و تحلیل دقیق نمودارها ارائه می‌دهند و عملکرد صفحه لمسی آن‌ها هم سرعت بیشتری را تضمین می‌کند. در اصل، تبلت‌ها شکاف بین عملکرد لپتاپ و گوشی را پر کرده‌اند. همچنین، مناسب بودن قیمت تبلت نسبت به لپتاپ هم مزیتی دیگر برای انتخاب آن است.

ویژگی‌های یک تبلت ترید خوب

اگر قصد خرید تبلت دارید، ابتدا باید بدانید که هنگام انتخاب تبلت مخصوص ترید باید چه ویژگی‌هایی را مدنظر قرار داد…

عملکرد و سرعت:

معامله گران اغلب چندین کار را به طور همزمان انجام می‌دهند. بنابراین، اهمیت یک پردازنده سریع برای پردازش داده‌ها برهیچ کس پوشیده نیست. پلت‌فرم‌های معاملاتی، حجم وسیعی از داده‌ها، از قیمت سهام گرفته تا فیدهای خبری و هشدارها را مدیریت می‌کنند. یک پردازنده سریع تضمین می‌کند که تمام این داده‌ها به سرعت و بدون هیچ گونه تاخیری پردازش شوند و به روزترین اطلاعات را به معامله‌گران ارائه می‌دهد.

کیفیت صفحه نمایش:

در دنیای پیچیده معاملات سهام، اهمیت وضوح بصری و اندازه نمایشگر برای آنالیز دقیق نمودارها را نمی توان دست کم گرفت. یک صفحه نمایش با رزولوشن بالا جزئیات دقیق نمودارها را نشان می دهد و به شما اطمینان می دهد که هیچ اطلاعات مهمی را نادیده نمی گیرند. علاوه بر این، اهمیت ویژگی‌هایی مانند روشنایی و کنتراست قابل تنظیم زمانی که تریدرها در شرایط نوری مختلف کار می‌کنند، نمایان می‌شود. پاسخگویی یک صفحه نمایش لمسی بر تجربه کاربر تأثیر دارد.

رزولوشن نمایشگر باید حداقل HD باشد تا بتوانید متن را در حین معامله به راحتی بخوانید. از آنجایی که در تمام روز در خانه نیستید، بنابراین تبلت ترید باید روشنایی بالایی در بیرون ارائه دهد.

عمر باتری:

اطمینان از دوام باتری تبلت در طول روز در دنیای پرشتاب معاملات سهام و اتصال مداوم و دسترسی بدون وقفه به داده‌های بازار حیاتی است. در حالی که عملکرد، نمایشگر و سایر قابلیت‌های دستگاه بسیار مهم است، اگر باتری تبلت نتواند در ساعات معاملاتی دوام بیاورد، همه این ویژگی‌ها اضافی محسوب می‌شوند.

سناریویی را تصور کنید که در آن یک تریدر سهام بی‌ثباتی را زیر نظر دارد و باید تصمیم مهمی را برای خرید یا فروش اتخاذ ‌کند و ناگهان باتری تبلت خالی می‌شود و ارتباط با بازار را قطع می‌کند. پیامدهای مالی بالقوه چنین سناریویی اهمیت باتری با ظرفیت بالا را برجسته می‌کند.

تبلت‌های جدید باتری‌هایی بادوام دارند که حداقل 10 ساعت زمان پشتیبان‌گیری دارند.

بهترین تبلت برای ترید کردن

فضای ذخیره سازی:

ماهیت معاملات سهام امروزه بسیار پیچیده‌تر از گذشته است. تریدرها فقط به یک پلت فرم معاملاتی تکیه نمی‌کنند، آنها مجموعه‌ای از ابزارها از برنامه‌های نموداری پیشرفته، نرم‌افزار آنالیز داده‌ها، پلتفرم‌های خبری گرفته تا برنامه‌های ارتباطی برای همکاری‌های تیمی را به کار می‌گیرند. بنابراین، تبلت مناسب ترید ارز دیجیتال تبلتی است که حافظه بالایی را در اختیار شما قرار دهد.

حافظه داخلی باید حداقل 32 گیگابایت باشد و اگر یک اسلات حافظه خارجی دارید، خوش شانس هستید، زیرا ذخیره سازی ابری نیاز به دسترسی به اینترنت دارد.

علاوه بر موارد گفته شده، یک تبلت خوب برای ترید سیستم عامل سازگاری با اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های تجاری دارد، مستحکم و ارگونومیک است و ویژگی‌های دیگری مثل دوربین برای تماس‌های ویدیویی، سازگاری با قلم برای یادداشت برداری و… را داراست.

در جدول زیر چند مدل تبلت ترید در محدوده‌های قیمتی مختلف از تبلت ارزان گرفته تا گران را معرفی و بررسی می‌کنیم…

مدل تبلت صفحه نمایش نوع پردازنده رم باتری مزایا معایب
Galaxy Tab S8 11 اینچ AMOLED Snapdragon ۸ Gen ۱ 8 گیگابایت 11 ساعت *عملکرد سریع و روان

مجهز به S-Pen

*حالت Dex یک رابط کاربری چند پنجره‌ای را فعال می کند.

برخی از تریدرها معتقدند که اکوسیستم اندروید به اندازه برنامه های iPadOSیا Windows، به ویژه برای برنامه‌های تجاری خاص بهینه نیست.
Microsoft Surface Pro 8 PixelSense Display

13 اینچ

Quad-core 11th Gen Intel Core i5 8 گیگابایت 16 ساعت از نظر بسیاری از تریدرها این مدل به بهترین نحو تبلت و لپ‌تاپ را ترکیب کرده است

سازگاری آن با پلتفرم‌های معاملاتی مبتنی بر ویندوز یک مزیت قابل‌توجه است.

پایه و صفحه کلید جداشدنی دستگاه نیز بازخورد مثبتی دریافت کرده است.

تعداد کمی از کاربران به تناقضات عمر باتری اشاره کرده‌اند، به خصوص در هنگام اجرای چندین برنامه به طور هم زمان.

برخی نیز به پورت‌های بیشتری برای اتصال بهتر نیاز دارند

IPAD PRO 11 اینچ Apple M۲ 8 گیگابایت 10 ساعت  وزن سبک

قدرت پردازشی و رم بالا

نمایشگر شفاف و باکیفیت

عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Xiaomi Pad 6 IPS LCD

11 اینچ

Snapdragon 870 5G 8 گیگابایت 12 ساعت بدنه آلومینیومی درجه یک

صفحه نمایش 11 اینچی Dolby Vision عالی

بلندگوهای چهارگانه قدرتمند Dolby Atmos

عملکرد و ثبات عالی.

عمر باتری خوب و شارژ به اندازه کافی سریع است

کاور صفحه کلید و قلم هوشمند برای خرید موجود است

فاقد اسکنر اثر انگشت

بدون اسلات microSD

در این مقاله 19کالا به بررسی ویژگی‌های یک تبلت مناسب ترید پرداخته و چند مدل از برندهای مختلف را به شما پیشنهاد داد. شما چه تبلتی را برای ترید می‌پسندید و کدام گزینه را مناسب خود می‌دانید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.