بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس

گوشت کوب برقی فیلیپس خوبه ؟

0
5/5 - (1 امتیاز)

انواع مدل‌های مختلف گوشت‌کوب برقی از فیلیپس، با تنوع کارایی و کاربردها، در فرآیند آشپزی یا مراحل پیش از پخت، به شما امکان استفاده آسان را می‌دهند. این انواع دستگاه‌ها، که به عنوان مخلوط‌کن دستی نیز شناخته می‌شوند، دارای قابلیت تحرک و حرکت در دست هستند. کاربرد اصلی آنها در ترکیب مواد غذایی سرد یا گرم با یکدیگر است. همچنین، در مدل‌های چندکاره که در ادامه معرفی خواهند شد، گوشت‌کوب برقی به علاوه از مخلوط کردن، قابلیت‌های دیگری نیز دارند که بسته به نوع مدل، تنوع خاصی دارند. در ادامه بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس را معرفی می کنیم.

بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس

قبل از معرفی بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس باید بگوییم ، در صورتی که اسم معروف و باسابقهٔ فیلیپس و تاریخچهٔ تولید محصولات با کیفیت آن را کنار بگذاریم، بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس به دلیل تعادل عالی بین قیمت و کیفیت، به عنوان یک انتخاب بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شوند. گوشت‌کوب‌های فیلیپس با طراحی ارگونومیک تجربهٔ پخت و پز در منزل را به مراتب لذت‌بخش‌تر می‌کنند. همچنین، به لطف مهندسی منحصر به فرد در ساخت بدنه، هنگام استفاده از آنها به هیچ‌گونه خستگی در دراز مدت نخواهید خورد. به علاوه، در مقایسه با برندهای دیگر مانند بوش و براون، قیمت گوشت‌کوب‌های برقی فیلیپس به نسبت خیلی مناسب‌تر و اقتصادی‌تر می‌باشد. پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین مارک گوشت کوب برقی را نیز از دست ندهید.

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2657

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2657

گوشت‌کوب برقی مدل “HR2657” از سری Viva Collection توسط شرکت “فیلیپس”، یک دستگاه چندکاره فوق‌العاده است که قابلیت‌های خردکن، همزن، و یک شیکر برای آبمیوه و مکمل‌های ورزشی را در خود جای داده است. تیغه‌های قدرتمند این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند، که این امر به کیفیت و دوام آن افزوده است. بدنه‌ی این دستگاه از ترکیبی از استیل ضد زنگ و پلاستیک با کیفیت ABS ساخته شده‌است، که تمیزکاری و نگهداری آن را آسان‌تر کرده است. پایه این مدل از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و دارای استحکام بالایی می‌باشد.

  • ابعاد : ۲۰x۲۰x۳۰ سانتی‌متر
  • وزن : ۱.۸ گرم
  • جنس بدنه : استیل ضد زنگ و پلاستیک ABS
  • توان : ۸۰۰ وات

قیمت و مشخصات این مدل را ببینید


گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652

تمامی اجزای این دستگاه به جز بدنه‌ی اصلی که شامل قطعات الکتریکی است، قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را. با اتصال موتور یا دسته‌ی اصلی به ظرف خردکن، تیغه‌های تیز این دستگاه وظیفه خرد کردن مواد غذایی را بر عهده دارند. برای استفاده به عنوان گوشت‌کوب، کافی است پایه‌ی گوشت‌کوب را متصل کنید و مواد غذایی مانند گوشت پخته، سیب‌زمینی یا بادنجان را بکوبید تا نرم شوند. همچنین با استفاده از همزن مخصوص می‌توانید مواد خوراکی را همزن کنید و با شیکر، آبمیوه‌های طبیعی و اسموتی تهیه کنید که برای ورزشکاران بسیار مفید است.

  • ابعاد : ۲۰x۲۰x۳۰ سانتی‌متر
  • وزن : ۱.۸ گرم
  • جنس بدنه : استیل ضد زنگ و پلاستیک ABS
  • توان : ۸۰۰ وات

قیمت و مشخصات این مدل را ببینید


گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1341

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1341

همزن میله‌ای و گوشت‌کوب برقی مدل HR1341 از شرکت فیلیپس در واقع یک دستگاه مخلوط‌کن است که به طرزی جالب با دستگاه‌های معمولی مخلوط‌کن تفاوت دارد. در این دستگاه، تیغه‌ی مخلوط‌کن در پارچ قرار نمی‌گیرد؛ بلکه روی یک دسته‌ی قابل حمل قرار دارد و اندازه‌ی تیغه نیز کمی کوچک‌تر است. به طور کلی، شما مواد غذایی را در یک ظرف ریخته و با استفاده از مخلوط‌کن میله‌ای آنها را مخلوط می‌کنید.

  • ابعاد : ۲۰x۵x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن : ۰.۸۵ گرم
  • جنس بدنه : پلاستيك
  • توان : ۳۰۰ وات

قیمت و مشخصات این مدل را ببینید


گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2531

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2531

گوشت‌کوب برقی مدل HR2531 از فیلیپس یک دستگاه تک‌کاره به شمار می‌آید. این گوشت‌کوب برقی با کیفیت ساخت بالا و توان قوی طراحی شده است. قابلیت ضد پخش شدن مواد باعث می‌شود که استفاده از دستگاه بسیار ساده‌تر و راحت‌تر شود. طراحی منحصر به فرد تیغه‌ی گوشت‌کوب جلوی پراکندگی مواد به دور از ظرف را می‌گیرد. تیغه و سری به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که پس از استفاده از گوشت‌کوب، محیط آشپزخانه و دستگاه به راحتی تمیز می‌مانند.

  • جنس بدنه : فلز
  • جنس ظرف خردکن : پلاستیک
  • تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب : دو پره
  • جنس میله : فلز

 قیمت و مشخصات این مدل را ببینید


نتیجه گیری

در این مقاله، بهترین مدل های گوشت کوب برقی فیلیپس را به شما معرفی کردیم. برای انتخاب بهترین گوشت‌کوب برقی فیلیپس، نیاز است تا به مشخصاتی چون توان موتور، ظرفیت و امکانات جانبی آن دقت کنید. با توجه به نیازها و انتظاراتی که از دستگاه دارید، می‌توانید بهترین مدل گوشت‌کوب برقی برند فیلیپس را انتخاب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.