معرفی 14 از بهترین برند های کوهنوردی (جدول مقایسه)

0
5/5 - (1 امتیاز)

اگر بخواهیم در مورد انواع برند کوهنوردی صحبت کنیم، باید بگوییم که بهترین گزینه این است که برای خرید این تجهیزات به سراغ برندهای شناخته شده و با کیفیت بروید‌. خیلی از برندهای ایرانی هستند که از لحاظ کیفیت، همپای برندهای خارجی بوده و به علاوه قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند. بنابراین در نظر گرفتن بودجه یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید تجهیزات کوهنوردی با برندی خاص باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین در کمپینگ و کوهنوردی، رفاه حال شما مهم است و تجهیزاتی را که خریداری می‌کنید باید آسایش در کمپینگ را برایتان به همراه داشته باشد. این امر خصوصاً در مورد وسایلی مثل پوشاک، کفش کوهنوردی، کوله پشتی و کیسه خواب حائز اهمیت بیشتری است.

اینکه شما کدام برند را برای خرید تجهیزات کوهنوردی انتخاب کنید، به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما سایت کی تو ایران انواع تجهیزات کوهنوردی از برندهای خوشنام و با کیفیت را عرضه می‌کند که خرید اینترنتی این محصولات از فروشگاه آنلاین، می‌تواند تجربه یک خرید لذت بخش و مطمئن را برایتان به ارمغان بیاورد.

برند مهمترین محصولات برند ویژگی‌ها معایب
ادونچر لباس

کیسه خواب

کوله پشتی

قیمت مقرون به صرفه

کیفیت بالا

عدم تنوع در برخی از محصولات
گرانیت کیسه خواب

کاور کوله

مقاومت بالا

طراحی متنوع

کیفیت بالای مواد اولیه

محدودیت در تولید کلیه محصولات کمپینگ
لسپورتیوا(Lasportive) کفش پیاده‌روی

کفش ورزش‌های زمستانی

مدل‌های متنوع

طراحی استاندارد

قیمت بالا
استنلی قمقمه و فلاسک رعایت استاندارد جهانی

کیفیت بالا

مقاومت در برابر ضربه

قیمت بالای برخی از محصولات
بلک دایموند چراغ پیشانی

کلاه ایمنی

تجهیزات اسکی

چراغ فانوس

کارابین کوهنوردی

کیفیت مناسب

کارایی بالای انواع چراغ‌های پیشانی برند

عدم تولید کلیه محصولات کمپینگ و کوهنوردی
پتزل تجهیزات امداد وسایل غارنوردی

ابزار صعود و حمایت

طراحی خوب

آزمایش‌های متعدد

دارای گارانتی

تولید محصولات تنها در زمینه غارنوردی
پکی نیو زیرانداز

چادر مسافرتی

کیسه خواب

رعایت استانداردهای جهانی

بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا

قیمت بالا
جیلو کیسه خواب

باتوم کوهنوردی زیرانداز

کیفیت بالا

قیمت مناسب

عدم تنوع در مدل‌ها
دیوتر کیسه خواب

کوله پشتی

مقاومت بالا

ضد آب بودن محصولات مثل کوله کیسه خواب و کوله پشتی

کیفیت مطلوب

عدم تنوع
سی تو سامیت زیرانداز

کیسه خواب

ملحفه ظروف غذاخوری

طراحی سبک

دوام بالا

قیمت بالا
سانری وسایل تخصصی ماهیگیری

تجهیزات شب

عملکرد مطلوب

تنوع در ظاهر

قدرت پرتاب نور بالا در تجهیزات شب

عدم تولید کلیه محصولات کمپینگ
فایرمپل اجاق

ست ظروف

حمل آسان

وزن کم

طراحی زیبا

کارائی بالا

قیمت بالا
قایا کوله پشتی

دستکش

لباس کوهنوردی ظروف غذا

تنوع بالای محصولات

کیفیت مناسب

قیمت بالای برخی از محصولات این برند
کایلاس چادر کوهنوردی

کفش

کیسه خواب

کوله پشتی

استفاده از مواد اولیه مطلوب

تولید محصولات تخصصی کمپینگ

قیمت بالای برخی از محصولات
  • برند ادونچر

برند ادونچر یکی از برندهای شناخته شده است که در زمینه تولید انواع کیسه خواب، کوله پشتی، لباس‌های کوهنوردی از جمله کاپشن، پانچو و ننو فعالیت می‌کند. این برند ساخت کشور ایران بوده و انواع محصولات آن نیز در سایت کی تو ایران به فروش می‌رسد. از جمله مهمترین ویژگی‌های این برند این است که در کنار کیفیت بالای محصولات، قیمت مقرون به صرفه در تولیدات را مد نظر قرار می‌دهد.

  • برند گرانیت

اگر به دنبال یک برند با کیفیت در زمینه تولید انواع لوازم کوهنوردی و طبیعت گردی هستید، قطعاً برند گرانیت گزینه مناسبی است. این برند در زمینه تولید انواع محصولات از جمله کیسه خواب، زیرانداز، کاور و کوله فعالیت می‌کند. از جمله ویژگی‌های برند گرانیت در زمینه تولید انواع تجهیزات کوهنوردی این است که همواره خلاقیت در طراحی را مد نظر قرار می‌دهد. همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تولید انواع کیسه خواب‌های و زیراندازهای این برند، از جمله ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود.

  • برند لسپورتیوا(Lasportive)

برند لسپورتیوا یک برند ایتالیایی بوده که در زمینه تولید انواع تجهیزات کوهنوردی فعالیت می‌کند. عمده محبوبیت این برند به دلیل تولید کفش‌های پیاده‌روی و کفش‌های مخصوص ورزش‌های زمستانی است. این برند در سال ۱۹۲۸ میلادی توسط نارچیز دلادیو تاسیس شد و در حال حاضر، محصولات این برند در سراسر دنیا از جمله سایت لوازم کوهنوردی کی تو ایران به فروش می‌رسد.

  • استنلی

یکی از انواع برند کوهنوردی که در زمینه تجهیزات غذاخوری از جمله قمقمه و فلاسک بسیار فعالیت می‌کند، برند آمریکایی استنلی است. شرکت استنلی در سال ۱۹۱۳ تاسیس شد و دو سال بعد ظروف غذای قابل حمل را برای ارگان‌هایی مثل نیروی دریایی، شرکت راه آهن و بیمارستان‌ها طراحی کرد. از جمله مشخصات ظروف این برند این است که استانداردهای جهانی و کیفیت بالا در آنها مد نظر قرار گرفته است.

همچنین بخوانید: ویژگی های کفش کوهنوردی

  • بلک دایموند

کمپانی بلک دایموند یکی از انواع برند کوهنوردی بوده که در صنعت انواع لوازم ورزشی و اسکی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده و انواع محصولات کوهنوردی از جمله چراغ پیشانی، کرامپون، کارابین کوهنوردی، کلاه ایمنی و چراغ فانوسی را تولید می‌کند. دو برادر به نام‌های جورج و ریک کوپر علاقه زیادی به کوهنوردی داشتند، از این رو تصمیم گرفتند تا شرکتی را جهت تولید وسایل کوهنوردی و اسکی راه اندازی کنند.

  • پتزل

پتزل یکی از انواع برند کوهنوردی محسوب می‌شود که در سال ۱۹۳۰ توسط فردی به نام فرناند پتزل در فرانسه تاسیس شد‌ پتزل یک مکانیک بود اما علاقه زیادی به غارنوردی داشت از این رو سعی کرد محصولات و سیستم‌هایی که برای غارنوردی مناسب هستند را تولید کند. امروزه این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان و برندهای معروف در زمینه انواع تولیدات وسایل ورزشی، امداد و کمکی فعالیت می‌کند.

  • پکی نیو

پکی نیو یکی از انواع برندهای چینی در زمینه تولید اقلام کوهنوردی و کمپینگ است. این محصول در طراحی تجهیزات خود استانداردهای جهانی را مد نظر قرار می‌دهد.‌ محصولات این برند آنقدر با کیفیت و پرفروش هستند که در نمایشگاه‌هایی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی برگزار می‌شود نیز جهت عرضه و فروش به نمایش گذاشته می‌شوند. همچنین در کشورهایی مثل آلمان، روسیه و برزیل نیز به عنوان یک برند محبوب و پرفروش در انواع نمایشگاه‌های تجهیزات کوهنوردی حضور فعال دارند.

  • جیلو

برند جیلو یک برند خوشنام ایرانی است که توسط یک جوان علاقمند به تولید لوازم کوهنوردی تاسیس شده است. از جمله مهم‌ترین مشخصات این برند کیفیت بالای محصولات این مجموعه است. اگر دقت کرده باشید روی برخی از چادرهای برند کله گاوی عبارت جیلو درج شده است. این به معنای این است که این برند در راستای برند کله گاوی تولید شده و به عبارتی با آن پیوند خورده است.

  • دیوتر

یکی از انواع برند کوهنوردی که در زمینه تولید کیسه خواب و کوله پشتی محصولات درجه یک و با کیفیتی به بازار عرضه می‌کند، برند دیوتر است. کمپانی دیوتر در در سال ۱۹۷۲ توسط دیوتر که به عنوان تولید کننده همه کیف‌های تیم المپیک آلمان فعالیت می‌کرد، رونق پیدا کرد و این گونه تحولی عظیم در دنیای کوله پشتی ایجاد شد.

  • سی تو سامیت

برند سی تو سامیت یک برند استرالیایی است که در سال ۱۹۸۳ توسط فردی به نام رولند تایسون تاسیس شد. تایسون وقتی ۱۷ ساله بود، متوجه شد که علاقه زیادی به طبیعت دارد و تصمیم گرفت با استفاده از یک چرخ خیاطی قدیمی، تجهیزات مربوط به کمپینگ و کوهنوردی را بسازد. از آنجایی که محصولات او دارای طراحی زیبا و کیفیتی با دوام بودند، خیلی زود توانستند در میان انواع برندهای محبوب دنیا جای خود را باز کنند و در اغلب کشورها به فروش برسند.

  • سانری

سانری یکی دیگر از انواع برند کوهنوردی محسوب می‌شود که کارخانه آن در کشور چین قرار دارد. این برند یکی از معروف‌ترین برندها در زمینه انواع تجهیزات نورپردازی در فضای باز مثل فانوس کمپینگ، چراغ قوه و چراغ‌های پیشانی است. این شرکت در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و در مدت زمان کوتاهی توانست به یک برند محبوب و پرفروش در سراسر جهان تبدیل شود.

  • فایرمپل

برند فایرمپل یک برند چینی است که یک جوانی آن را در ۲۰ سالگی تاسیس کرد. موسس این برند که علاقه زیادی به ماجراجویی داشت و از ماندن در طبیعت لذت بسیاری می‌برد، اقدام به ساخت چندین اجاق کمپینگ نمود. سپس با توجه به کارایی و سهولتی که در کمپینگ ایجاد نمود، تولید آن را گسترش داد. این برند با اینکه در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد اما توانست خیلی زود در سال ۲۰۰۶ برای اولین بار یک فستیوال غذا برگزار کند و با موفقیت‌های پی در پی روبرو شود.

  • قایا

برند قایا یک برند موفق ایرانی در زمینه تولید انواع تجهیزات کوهنوردی است. این مجموعه اولین محصولات خود را جهت افرادی که از اردوی اعزامی تبریز، راهی منطقه هیمالیا بودند، تولید نمود. آنها در ابتدا تصمیم داشتند تا لوازم و تجهیزات کوهنوردی شخصی را تولید کنند اما بعد با افزایش تقاضا و تولید محصولات متنوع، فعالیت خود را گسترش دادند. امروزه با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و افزایش کارایی و ایمنی محصولات و تجهیزات کوهنوردی به عنوان یک از انواع برندهای کوهنوردی ممتاز شناخته می‌شوند.

  • کایلاس

برند کایلاس در حقیقت ساخت کشور چین بوده اما در ایران نیز دارای نمایندگی است. این برند خوش ساخت به عنوان یکی از انواع برند کوهنوردی در زمینه تولیدات وسایل حرفه‌ای کوهنوردی فعالیت می‌کند. از جمله مهم‌ترین محصولاتی که توسط این برند عرضه می‌شود، می‌توان به پوشاک کوهنوردی، کوله پشتی، کیسه خواب، کفش و چادر کوهنوردی اشاره کرد. این برند در سرتاسر دنیا شعبه دارد و همواره در تولید محصولات خود از جمله کاپشن از بهترین متریال استفاده می‌کند.

جمع بندی

از انواع برند کوهنوردی و تجهیزات مربوط به کمپینگ می‌توان به برندهای کایلاس، قایا، فایرمپل، سانری، سی تو سامیت، دیوتر، جیلو، پکی نیو، پتزل، بلک دایموند، استنلی، گرانیت، لسپورتیوا و ادونچر اشاره کرد. برای انتخاب بهترین برند جهت خرید تجهیزات کوهنوردی می‌توانید به نیاز و بودجه خود توجه کنید. لزوماً دلیل ندارد کلیه تجهیزات کمپینگ و کوهنوردی را از یک برند خریداری کنید. بلکه می‌توانید هر محصول را از معروف‌ترین برند تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی کی تو ایران انواع محصولات کوهنوردی از برندهای مختلف ایرانی و خارجی را عرضه می‌کند. کارشناسان فروش مجموعه ما، می‌توانند شما را در امر خریدی بهتر یاری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.