ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی تمام اتوماتیک

0
5/5 - (1 امتیاز)

ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی تمام اتوماتیک موجود در بازار کدام است؟ قبلا در مقاله ای جداگانه بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی را برای شما ارائه دادیم. ولی اگر قصد خرید ارزانترین مدل ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ایرانی را دارید و از طرفی نمی خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید در ادامه با ما باشید تا از بین برندهای ایرانی ماشین لباسشویی ، ارزانترین و باکیفیت ترین ها را به شما معرفی کنیم.

تهیه و خرید یک ماشین لباسشویی که جزو لوازم خانگی اساسی خانوارهای ایرانی می باشد تبدیل به یک دغدغه برای خانواده های ایرانی شده است. از یک طرف برندهای خارجی با قیمت بالا و از طرفی دیگر ماشین های لباسشویی ایرانی که شناخته شده نیستند. به همین دلیل ما می خواهیم راهنمایی برای شما اراده دهیم تا ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی تمام اتوماتیک را خریداری کنید.

 

ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی تمام اتوماتیک

ما در ادامه 5 محصول برتر ماشین لباسشویی ایرانی با بهترین قیمت را به شما معرفی می کنیم .

 

1- ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 ظرفیت 5 کیلوگرم

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 ظرفیت 5 کیلوگرم

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 یکی از برندهای ایرانی تمام اتوماتیک است که بنا به گفته شرکت از قطعات با کیفتی ساخته شده است. با توجه به ظرفیت 5 کیلوگرمی این لباسشویی دارد برای خانواده های پرجمعیت پیشنهاد نمی شود و بیشتر برای خانواده های با جمعیت کمتر طراحی شده است. از ظاهر این ماشین لباسشویی پیداست که کارکردن با آن راحت است و خبری از دکمه ها و پنل های پیچیده از این مدل از لباسشویی آبسال نیست.

طراحی که این لباسشویی دارد برگرفته از ایتالیا می باشد و قطعات موجود در آن اکثرا اروپایی هستند. این مدل لباسشویی دارای رتبه انرژی A+  می باشد که از این نظر ایده ال می باشد و مصرف برق بالایی ندارد.

این مدل لباسشویی دارای ۱۵ برنامه شستشو می باشد که یکی از برنامه های جالب آن برنامه شستشوی 19 دقیقه ای می باشد. دیگ موجود در این لباسشویی از جنس کامپوزیت است که دارای استحکام لازم است و همچنین هیچ آسیبی به لباس ها هنگام شستشو وارد نمی کند.

این لباسشویی یک سیستم عیب یابی هوشمند دارد که هر گونه مشکلی در طی عملیات شستشو را بر روی ال سی خود به همراه صدای مربوطه به شما نمایش می شود .

شرکت آبسال این محصول را با گارانتی 24 ماهه ارائه می دهد که در این مدت هرگونه مشکلی برای ماشین لباسشویی پیش بیاید بصورت رایگان رفع می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده قیمت مربوطه از طریق لینک زیر وارد سایت دیجی کالا شوید.

خرید این محصول از دیجی کالا

 

2- ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200 دارای ظرفیت 7 کیلوگرمی می باشد که برای خانواده پر جمعیت مناسب می باشد . این لباسشویی از لحاظ مصرف برق در جایگاه خوبی می باشد و رتبه انرژی  ++A را دارد. این لباسشویی درب از جلو می باشد و توسط دکمه های و صفحه نمایش جلو آن می توانید تنظیمات و برنامه های مربوطه را تنظیم نمایید. از قسمت بالا سمت چپ می توانید موارد شوینده خود را وارد دستکاه نمایید.
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200 دارای شستشویی میکس می باشد. در این نوع شتشو شما می تواند انواع مختلفی از لباس های کثیف را در ماشین شستشو دهید.
اگر قصد خرید این مدل لباسشویی را دارید از طریق لینک زیر می توانید وارد دیجی کالا شده و خرید نمایید.

3- ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS ظرفیت 7کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS ظرفیت 7کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS یک لباسشویی مناسب خانواده های پرجمعیت و با ظرفیت 7 کیلوگرمی می باشد. رتبه مصرف انرژی این محصول +++A می باشد که به لحاظ مصرف برق بصرفه می باشد. این لباسشویی دارای قدرت بالا و سر و صدای پایینی است.

این مدل لباسشویی دارای 16 برنامه  شستشو می باشد که با توجه به نیازتان می توانید انتخاب کنید. همچنین دارای سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه‌ای است. یکی از مزیت های بزرگی که این لباسشویی دارد قابلیت اضافه كردن لباس در هنگام شستشو می باشد که برای مواقع اضطراری خیلی مفید است.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS دارای یک برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه است که می توان در کمترین زمان شسشویی عالی داشته باشید.

یکی از خریداران این مدل لباسشویی این نظر را دارد:

“این لباسشویی کم صدا هست،تمیز میشوره،لرزشش کمه و قابل قبوله نسبت به قیمت،طراحیش واقعا زیباس،تاچ نیست،کلا دکمه ها نور پس زمینه ندارن،الارم شروع و پایان کار داره،و رو صفحه نمایش تایم کم شونده داره”

خرید این محصول از دیجی کالا

 

4- ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7112 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7112 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7112 دارای ظرفیتی 7 کیلوگرمی و مناسب خانواده ها پرجمعیت است. نحوه باز شدن درب لباسشویی به صورت درب از جلو  هست و دکمه و همچنین محل وارد کردن پودر یا محلول شستشو نیز از قسمت بالا و سمت چپ دستگاه می باشد.

این مدل لباسشویی دارای موتور با سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه است و همچنین دارای برچسب انرژی A+++ می باشد و نشان دهنده این است که مصرف برق بالایی ندارد.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7112 دارای امکان شستشوی سریع در 19 دقیقه است که برای مواقع اضطراری گزینه مناسبی است. 

نظر یکی از خریداران دیجی کالا:

“ماشین لباسشویی با این قیمت بنظرم خوبه ، هم کارکردش خوبه هم کیفیتش یه هفته میشه خریدمش خداروشکر گوش شیطون کر تا الان که خوب کار کرده و راضی بودم هر روزم دارم لباس میشورم توش. مصرف برقش کمه لباس هارو تمیز و خوب میشوره ۷ کیلویی هستش دیجی کالا برام اوردش خودشونم کمک کردن اوردن بالا برام روی جعبه تلفن داره زنگ زدم اومدن نصب کردم فوق العاده خوب بودن خودشونم آموزش دادن هزینه نصب هم رایگان بود ۳ روز بعدشم از نمایندگی بست زنگ زدن برای نظر سنجی درباره کالا یه موضوعی بگم: نمایندگی دوو هستش کارخونه اش اصفهان عالیه بنظرم رنگش یکم پررنگه موقع آبکشی صدای اوج گرفتن هواپیما میده ولی زیاد نیست ……. برای یه خانواده ۳_۴نفری عالیه”

خرید این محصول از دیجی کالا

5- ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K613 ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K613 ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K613 یک برند ایرانی با ظرفیت 6 کیلوگرم است که برای خانواده ها نسبتا پرجمعیت هست. این مدل لباسشویی دارای  16 برنامه شستشوی اصلی و 5 برنامه تکمیلی است.

یکی از قابلیت های مورد توجه این لباسشویی امکان  افزودن لباس در حین شستشو در مواقع اضطراری است. خیلی از کاربران دیجی کالا از خرید این محصول راضی بوده اند. برای مشاهده امکانات ، قیمت و نظرات خریداران از لینک زیر اقدام کنید.

خرید این محصول از دیجی کالا

امیدواریم از مطالعه این مطلب از سایت بهترین یاب استفاده لازم را برده باشید. لطفا نظرات خود را در خصوص این مدل های لباسشویی ایرانی با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.