بهترین دستگاه لیفت صورت؛ معرفی برترین دستگاه‌های سال 2024

0
5/5 - (1 امتیاز)

رفع چین‌وچروک و جوان‌سازی صورت دیگر یک آرزو برای افراد میان‌سال نیست. با استفاده از روش‌های نوین، جوان‌سازی پوست صورت ساده‌تر از هر زمان دیگر انجام می‌شود. یکی از موثرترین روش‌های نوین رفع چین‌وچروک، جوان‌سازی پوست با دستگاه لیفت صورت است. بااین‌حال شاید در انتخاب بهترین دستگاه لیفت صورت دچار شک و تردید شوید. چه برای افرادی که قصد جوان‌سازی پوست را دارند و چه برای کلینیک‌های زیبایی پوست و مو، انتخاب بهترین دستگاه برای لیفت صورت یک امر بسیار حساس و مهم است. در ادامه تعدادی از برترین دستگاه‌های لیفت پوست صورت در سال 2024 را معرفی خواهیم کرد. اگر به دنبال یافتن برترین دستگاه لیفت صورت برای کلینیک زیبایی خود هستید، این مقاله شما را راهنمایی خواهد کرد.

دستگاه ویرچو؛ نفوذ به عمیق‌ترین نقاط پوست صورت

دستگاه Virtue RF یکی از جدیدترین دستگاه‌های جوان‌سازی و لیفت صورت است. دستگاه ویرچو در نواحی عمیق بدن و برای سفت کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. آر اف ویرچو با مجهز بودن به یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته دمای سطح پوست را پایین آورده تا بتوان بیشترین حرارت مورد نیاز برای کلاژن‌سازی را در لایه میانی درم فعال کرد و درعین‌حال درد قابل تحملی نیز برای مراجعه‌کننده داشته باشد.

متاسفانه به‌ دلیل نوسانات ارز و تغییر لحظه‌ای قیمت‌ها از درج مبلغ دستگاه معذور هستیم؛ اما متخصصان، پزشکان و تکنسین‌های کلینیک‌های تخصصی زیبایی می‌توانند به‌منظور استعلام قیمت دستگاه جوان سازی پوست ویرچو و سفارش این دستگاه با کارشناسان فروش و پشتیبانی تماس بگیرند. کارشناسان ما منتظر ارائه هرگونه راهنمایی در خصوص نحوه فروش دستگاه‌های پوست و زیبایی هستند.

دستگاه ویرچو؛ نفوذ به عمیق‌ترین نقاط پوست صورت

دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم (Gold Premium)؛ دستگاهی مناسب برای لیفت صورت و گردن

دستگاه گلد پریمیوم مجهز به تکنولوژی هایفو است. تکنولوژی هایفو به امواج ماورای صوت با شدت بالاتر از 5 وات بر سانتی‌متر مربع گفته می‌شود. این امواج به‌صورت کاملاً متمرکز و در یک عمق مشخص و کانونی شده، توانایی نفوذ به عمق دلخواه در بدن، بدون آسیب به بافت‌های موجود در مسیر را دارد.

دستگاه دابلو گلد پریمیوم با داشتن این ویژگی شگفت‌انگیز، دما و حرارت را در اطراف لایه‌های زیرین پوست افزایش می‌دهد و باعث بازسازی کلاژن‌ها در این لایه می‌شود. در دستگاه co2 فرکشنال نیز با ایجاد حرارت در اطراف بافت‌های پوستی به بازسازی سلولی و تحریک کلاژن‌سازی لایه‌های عمیق پوست سرعت می‌دهد. برای استعلام قیمت دستگاه لیزر co2 فرکشنال در کنار قیمت دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

دستگاه هایفو دابلو گلد پریمیوم؛ دستگاهی مناسب برای لیفت صورت و گردن

دستگاه پلتفرم زئو (XEO)؛ از لیفت صورت تا حذف منافذ پوست

دستگاه زئو (XEO) ساخت کمپانی آمریکایی قدرتمند کوترا، جدیدترین و کامل‌ترین دستگاه پلتفرم جوان‌سازی است. از موثرترین تکنولوژی‌های پلتفرم زئو می‌توان به هندپیس‌های تایتان، پرل، پرل فرکشنال، ND:YAG پالس حقیقی و لیزر جنسیس اشاره کرد که هر کدام با طول‌موج مشخص و عمق نفوذهای منحصربه‌فرد جزء موثرترین سیستم‌های خاص و یونیک جوان‌سازی محسوب می‌شوند.

همچنین دستگاه آر اف ویرچو یکی دیگر از سیستم های با تکنولوژی فرکشنال است که با مجهز بودن به پالس مربعی اثرات درمانی را به حداکثر می‌رساند. در نتیجه از آن در سطح پوست برای ضایعات رنگ‌دانه‌ای مثل ملاسما، کک‌ومک، عروق خونی و روزاسه‌ها و در نواحی عمیق‌تر بدن، برای سفت کردن پوست استفاده می‌شود.

 دستگاه آر اف رافوس (RAFOS)؛ مجهز به پروب تخصصی جوانسازی پوست

دستگاه آر اف رافوس مجهز به تکنولوژی رادیو فرکانسی است. این تکنولوژی هنگام برخورد با بافت‌های پوست، باعث تولید گرمای اصطکاکی در ناحیه پوستی تحت درمان می‌شود. تولید گرما در پوست به افزایش گردش خون، افزایش تولید کلاژن، شفاف‌سازی و کاهش منافذ پوستی کمک بسزایی می‌کند. در نتیجه با استفاده از این تکنولوژی رفع چین‌وچروک، جوان‌سازی و لیفت صورت به شکل کاملا موثری انجام خواهد شد. وجود این تکنولوژی در دستگاه رافوس، عمل جوان‌سازی را تا نفوذ بر عمق لایه درم پوست ممکن کرده است.

نکات مهم برای انتخاب برترین دستگاه لیفت صورت

برای اینکه بهترین دستگاه لیفت صورت را برای کلینیک خود خریداری کنید باید هنگام خرید دستگاه لیفت به چند نکته مهم توجه داشته باشید که عبارت‌اند از:

  • نوع گارانتی و مدت‌زمان آن
  • برند و کشور ساخت
  • تطابق ابعاد و اندازه دستگاه با فضایی که در کلینیک در اختیار دارید
  • منبع تغذیه دستگاه
  • قیمت دستگاه
  • تکنولوژی به‌کاررفته در دستگاه

اگر هنگام خرید دستگاه جدید لیفت برای کلینیک زیبایی خود به این چند نکته کلیدی دقت کنید، انتخابی مناسب خواهید داشت. همچنین توجه داشته باشید که دستگاه‌های کلینیک زیبایی را حتماً از مراکز فروش تجهیزات پزشکی معتبر و باسابقه تهیه کنید. با این کار از کیفیت و اصل بودن دستگاه خریداری شده مطمئن خواهید بود.

بهترین دستگاه لیفت برای صورت را از مراکز فروش تجهیزات پزشکی معتبر خریداری کنید

در این مطلب به بررسی و معرفی برخی از بهترین دستگاه‌های لیفت صورت پرداختیم. دستگاه ویرچو، هایفو دابلو گلد پریمیوم، پلتفرم زئو و آر اف رافوس ازجمله برترین دستگاه‌های لیفت صورت در سال 2024 هستند. همچنین چند نکته مهم که باید هنگام خرید دستگاه لیفت صورت رعایت کنید را بیان کردیم. لازم به ذکر است که خرید دستگاه‌های لیفت و سایر دستگاه‌های زیبایی را باید از مراکز معتبر انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.