5 مدل بهترین کرم آبرسان پوست گارنیه با کیفیت + قیمت خرید

0
5/5 - (3 امتیاز)

برند گارنیه نامی آشنا برای دوستداران محصولات آرایشی و مراقبتی به روز و با کیفیت فرانسوی می باشد. کرم آبرسان گارنیه بیش از هر محصول دیگر این برند دارای کیفیت و مرغوبیت فوق العاده ای است. انواع بهترین مدل های کرم های آبرسان گارنیه در ایران که در این مقاله به چهار مورد از پرفروش ترین آنها اشاره می کنیم.

 

کرم آبرسان گارنیه مدل Bombasi

افراد با هر پوستی می توانند از خرید محصولات گارنیر بخصوص این کرم خوب با آبرسانی قوی استفاده کنند. از مزایای این کرم آبرسانی به طور عمیق می باشد که توسط آن در لایه های زیرین پوست صورت می گیرد، و همچنین فاقد رنگ مصنوعی و سیلیکون و پارابن است.

به دلیل همین ویژگی درخشش طبیعی به پوست داده و آن را از آلودگی و آسیب های بیرونی حفظ می کند. علت این خاصیت کرم مدل Bombasi وجود آنتی اکسیدان های غنی از جمله استرولین که در آن است، مانع کدری و تیرگی پوست می شود.

زیرا که یکی از دلایل نبود آب کافی برای پوست کم کم منجر به خشکی و تیرگی و آسیب های دیگر از جمله پوسته پوسته شدن می گردد.

این کرم همچنین به لحاظ وجود عصاره انار و آمله که هر کدام شامل آنتی اکسیدان های قوی برای ترمیم و بازسازی پوست هستند، به پوست برای شفافیت، درخشندگی و صاف و یکدست شدن آن کمک می کند.

این کرم با وجود چربی برای پوست های چرب و حساس ایجاد جوش نمی کند و به عنوان یک احیا کننده برای انواع پوست ها، از ایجاد چین و چروک و پیشگیری از آکنه، اگزما و پسوریاسیس موثر است.

سایر عناصر و مواد معدنی موجود در کرم گارنیه مدل Bombasi پتاسیم، لیسیتین، ویتامین های گروه B و امگا تری و ویتامین E می باشد که باعث شادابی پوست و مو می گردد.

 

کرم آبرسان گارنیه مدل Uzum Suyu

دارای مواد آنتی اکسیدان، امگا تری، پتاسیم و لیسیتین است و به دلیل دارا بودن عصاره انار از منابع غنی پلی فنل ها برخوردار بوده که این ترکیبات مانع آسیب سلولی و کند کردن فرایند پیری زود رس و سایر صدمات جدی به پوست می گردد.

این کرم پوست را چرب نمی کند و دارای خاصیت ضد جوش می باشد. ولی پیشنهاد می شود پوست های مختلط و معمولی از آن استفاده کنند، زیرا که ممکن است در پوست های چرب ایجاد جوش نماید.

عوامل استرس زا، سیگار و دخانیات و سایر موارد روزمره زیادی هستند که باعث آزاد شدن رادیکال های آزاد می شود، که می توان با استفاده از این محصول از پوست در برابر عوامل زیانبار محیطی محافظت کرد.

 

کرم آبرسان گارنیه مدل Yesil Cay

می توان گفت برای اغلب پوست ها به جز معمولی مناسب است. یک کرم مرطوب کننده با قدرت جذب متوسط آب برای پوست های چرب و مختلط می باشد.

چای سبز یک منبع قوی برای آنتی اکسیدان های لازم برای شادابی و محافظت پوست است، و با وجود دارا بودن عصاره چای سبز، پوست آنتی اکسیدان های کافی را برای شادابی و طراوت هر چه بیشتر جذب می کند.

همچنین عصاره چای سبز موجود در این کرم، پوست را فوق العاده نرم کرده و باعث تنظیم چربی برای پوست های چرب و مختلط می شود.

از ویژگی های دیگر این محصول اینکه پوست را مات می کند، و سرعت از بین بردن خشکی و میزان دوام آن بر روی پوست معمولی است.

حجم این کرم 50 میلی لیتر، با فرم و رنگ سبز ، با محفظه نگهدارنده پلاستیکی می باشد.

 

اسپری آبرسان گارنیه مدل Nem Bombasi

این اسپری قابل استفاده بر روی پوست و مو بوده، و یک بمب آبرسان قوی بوده که برای التیام بخشی و شفافیت هر نوع پوستی مفید است.

از ویژگی ها و مزایای استفاده از این اسپری کاربرد راحت آن می باشد، که بعد از حمام و یا آرایش کردن ( برای ماندگاری هر چه بیشتر آرایش ) می توان آن را بر روی پوست اسپری کرد.
همینطور دارای سی درصد spf که پوست را از اشعه های مضر آفتاب حفظ می کند. س عت از بین بردن اسپری آبرسان گارنیه و میزان دوام آن بر روی پوست معمولی است.
در اینجا چهار مدل از بهترین کرم های آبرسان گارنیه را به شما معرفی کردیم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد. همچنین سایر مدل های کرم آبرسان را می توانید در سایت بازار وب مشاهده کنید.

لیست محصولات منتخب
5 مدل بهترین کرم آبرسان پوست گارنیه با کیفیت + قیمت خرید

خرید کرم آبرسان گارنیه مدل Bombasi حجم 50 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده گارنیه ( Garnier ) پوست صورت را به طور عمیق مرطوب و آبرسانی می کند و از این طریق درخششی طبیعی به صورت می بخشد و همچنین در طول روز از پوستتان در مقابل آسیب های بیرونی محافظت می کند. این محصول با فرمول پیشرفته حاوی آنتی اکسیدان های مفید، پوست را تا 24 ساعت مرطوب می کند.مرطوب کردن یکی از اصول اساسی مراقبت از پوست است؛ چرا که پوستی که رطوبت طبیعی خود را از دست داده است ظاهری کدر و بی حالت دارد و به مرور زمان خطوط نازک در پوست نمایان می شود.آنتی اکسیدان های انار و آمله از پوست در مقابل آسیب های بیرونی محافظت می کند و هیالورونیک اسید به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک شایانی می کند.این محصول با ساختار سبک سریع جذب پوست می شود و احساس چربی و سنگینی روی پوست به وجود نمی آورد و پوست را فوق العاده درخشان و صاف می کند.کرم مرطوب کننده گارنیر حجمی معادل 50 میل دارد و لطافت و شادابی را به پوست باز می گرداند.

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • SPF
    ندارد
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • ویتامین
    ندارد
  • شماره مجوز
    36007536290984672
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    ابتدا قبل از استفاده پوستتان را با شوینده مخصوص بشویید و کاملا خشک کنید. سپس روی پوستتان بمالید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید.
  • سایر توضیحات
    مرطوب کننده و آبرسان عمیق پوست
  • ماندگاری 24 ساعته
  • مناسب تمامی پوست ها
  • فرمولاسیون حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان انار و آمله
  • درخشان کننده پوست
  • کاهش خطوط نازک پوست
  • ایجاد ظاهری زنده و صاف در پوست
  • حفظ رطوبت طبیعی پوست
  • محافظت از پوست در مقابل آسیب های بیرونی
  • جذب سریع پوست
  • تست و تایید شده توسط متخصصان پوست
5 مدل بهترین کرم آبرسان پوست گارنیه با کیفیت + قیمت خرید

خرید کرم آبرسان گارنیه مدل Uzum Suyu حجم 50 میلی لیتر

بمب آبرسان گارنیه حاوی اسیدهیالورنیک و عصاره انار و میوه آمله Amla دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالا و مناسب برای پوست های نرمال و مختلط می باشد.فرمولاسیون این کرم بر پایه ی آب و فوق سبک می باشد. این محصول به دلیل رطوبت رسانی بالا باعث بازسازی و رفع ترک های پوستی شده و پوست را شاداب می کند، همچنین با جلوگیری از خارش و التهاب پوست در درمان بیماری هایی نظیر اگزما و پسوریاسیس موثر است. این مرطوب کننده دارای آنتی آکسیدان ها و ترکیباتی به نام استرولین است که باعث نرمی و لطافت پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن می شود و نیز می توان از آن به عنوان احیا کننده و ضد چروک پوست استفاده کرد. این کرم دارای مقادیر زیادی پتاسیم و لیسیتین است که برای شادابی پوست و مو بسیار مفید هستند. این محصول منبع غنی از ویتامین های محلول در آب به ویژه ویتامین های گروه B است همچنین سرشار از ویتامین E و امگا ۳ می باشد.عصاره انار به صورت موضعی حتی برای درمان آکنه نیز استفاده می شود. بمب آبرسان گارنیه با حجم ۵۰ میلی لیتر فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ مصنوعی می باشد و مورد تایید متخصصان پوست است و مشکلی برای پوست ایجاد نمی کند. انار منبع مهم آنتی‌اکسیدان‌ها، پتاسیم و ویتامین C است. در واقع آب انار یکی از غنی‌ترین منابع پلی‌فنل‌هاست که گروهی از آنتی‌اکسیدان‌های قوی هستند. هدف آنتی‌اکسیدان‌ها، کند کردن یا جلوگیری از صدمه سلولی است که توسط علل مختلف استرس‌زا حادث می‌شوند، مانند مصرف سیگار و دخانیات، آلودگی هوا، استرس‌های روحی و سموم مختلفی که به صورت روزمره خواسته و ناخواسته با آنها مواجه هستیم.

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست معمولی , پوست مختلط
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    1766203352
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
5 مدل بهترین کرم آبرسان پوست گارنیه با کیفیت + قیمت خرید

خرید کرم آبرسان گارنیه مدل Yesil Cay حجم 50 میلی لیتر

کرم آبرسان پوست با عصاره چای سبز گارنیر تنظیم کننده چربی و مات کننده پوست است و برای پوست های مختلط، چرب و حساس بسیار مناسب می باشد. این کرم حاوی 96% مواد نرم کننده و مرطوب کننده طبیعی می باشد که باعث نرم شدن پوست و حفظ رطوبت آن می شود و بدلیل دارا بودن عصاره چای سبز یک بمب آنتی اکسیدان کاملاً طبیعی محسوب می شود. کرم چای سبز گارنیر با حجم 50 میلی لیتر فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ مصنوعی می باشد و تست درماتولوژی شده است و مشکلی برای پوست ایجاد نمی کند.

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست چرب , پوست مختلط
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    36007536290984672
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    قبل از استفاده پوستتان را با شوینده مخصوص بشویید و کاملا خشک کنید. سپس روی پوستتان بمالید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید.
5 مدل بهترین کرم آبرسان پوست گارنیه با کیفیت + قیمت خرید

خرید اسپری آبرسان گارنیه مدل Nem Bombasi حجم 75 میلی لیتر

اسپری از سری محصولات «بمب آبرسان» برند گارنیه حجمی معادل 75 میلی‌لیتر دارد که روی پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپری بمب آبرسان همانطور که از نامش پیداست، قادر است پوست را مرطوب کند و آبرسانی موردنیاز پوست را انجام دهد. استفاده از بمب آبرسان گارنیه به التیام‌بخشی، باطراوت‌شدن و شفافیت پوست صورت و بدن منجر می‌شود و نتیجه‌ی استفاده از آن داشتن پوستی سالم و زیبا خواهد بود که به‌ طور حتم برای هرشخصی مهم است. بمب آبرسان گارنیه حاوی اسیدهیالورنیک و عصاره انار و میوه آمله (Amla) دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالا و مناسب برای انواع پوست ها می باشد. این محصول به دلیل رطوبت رسانی بالا باعث بازسازی و رفع ترک های پوستی شده و پوست را شاداب می کند، همچنین با جلوگیری از خارش و التهاب پوست در درمان بیماری هایی نظیر اگزما و پسوریاسیس موثر است. این اسپری آبرسان، دارای آنتی آکسیدان ها و ترکیباتی به نام استرولین است که باعث نرمی و لطافت پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن می شود و نیز می توان از آن به عنوان احیا کننده و ضد چروک پوست استفاده کرد. این اسپری دارای مقادیر زیادی پتاسیم و لیسیتین است که برای شادابی پوست و مو بسیار مفید هستند. این محصول منبع غنی از ویتامین های محلول در آب به ویژه ویتامین های گروه B است همچنین سرشار از ویتامین E و امگا 3 می باشد.عصاره انار به صورت موضعی حتی برای درمان آکنه نیز استفاده می شود. این اسپری دارای spf30 بوده که یکی از ویژگی های مثبت این محصول است و از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت می نماید. با استفاده از اسپری آب گارنیه می‌توانید از پوستتان دربرابر عوامل خارجی محافظت کنید و آن را سالم نگه دارید. اسپری آبرسان گارنیه استفاده‌ی آسانی دارد و می‌توانید به‌راحتی آن را روی پوستتان اسپری کنید.بمب آبرسان از پیری زودرس پوست و ایجاد چین‌ و چروک‌های جزئی جلوگیری می‌کند و تا حدودی پوستتان را سالم، جوان و شاداب نگه می‌دارد. اگر قبل از آرایش‌کردن مقداری از این اسپری گارنیه را روی پوستتان اسپری کنید، ماندگاری آرایش بیشتر خواهد شد و مانند یک فیکس‌کننده عمل خواهد کرد. اسپری بمب آبرسان گارنیه فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ مصنوعی می باشد و مورد تایید متخصصان پوست است و مشکلی برای پوست ایجاد نمی کند.

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    انواع پوست
  • حجم
    75 میلی لیتر
  • SPF
    دارد
  • جنس محفظه نگه دارنده
    فلز
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • ویتامین
    دارد
  • نوع ویتامین
    ویتامین E , ویتامین B5
  • شماره مجوز
    34222322
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    بطری را خوب تکان دهید . سپس چشم ها و لب های خود را ببندید و اسپری گارنیه را با فاصله 15 سانتی متری بر روی پوست صورت اسپری کنید.
  • سایر توضیحات
    – آبرسان
  • – دارای spf30
  • – تغذیه کننده پوست
  • – ضد التهاب و التیام بخش
  • – حاوی عصاره انار و میوه آمله یا آملج
  • – آنتی اکسیدان قوی
  • – سرشار از ویتامین های B,E و امگا3
  • – ضد جوش
  • – محافظت از پوست در برابر رادیکال آزاد و آلودگی هوا
  • – جلوگیری از پیری پوست
  • – جذب سریع
  • – مناسب برای انواع پوست
  • – فاقد پارابن،سیلیکون و رنگ مصنوعی
  • – حجم 75 میلی لیتر
5 مدل بهترین کرم آبرسان پوست گارنیه با کیفیت + قیمت خرید

خرید ژل آبرسان گارنیه مدل Hyaluronic Aloe Jelly حجم 50 میلی لیتر

پوست به طور طبیعی مقدار زیادی هیالورونیک اسید دارد و همین ماده باعث می شود پوست نرم و مرطوب باشد.اما متاسفانه با افزایش سن، مقدار این ماده در پوست کم می شود و پوست به سمت پیر شدن می رود. بنابراین برای برگرداندن جوانی و طراوت پوست باید میزان هیالورونیک اسید را افزایش دهیم. خشکی پوست، خشکی لب و شل شدن پوست با پیری پوست همراه است، زیرا مولکول های سالم در پوست ما برخی از توانایی خود را برای اتصال و حفظ آب از دست می دهند. این نه تنها باعث خشکی می شود، بلکه حجم پوست را هم کم می کند. در این زمان است که هیالورونیک اسید به کمک پوست می آید. این ماده تا 12 برابر حجم خود آب جذب می کند و آن را نگه می دارد در نتیجه می تواند رطوبت از دست رفته پوست را دوباره برگرداند. آبرسان حاوی ژل آلوئه ورا گارنیه، یک آبرسان و مرطوب کننده کاملاً طبیعی است. 96 درصد از فرمولاسیون این ژل را مواد کاملا طبیعی و گیاهی تشکیل داده اند و ترکیبات آن غیر کومدوژنیک و بدون چربی است. ترکیبات غیر کومدوژنیک باعث ایجاد حساسیت پوستی نشده و منافذ پوستی را مسدود نمی کنند. این محصول مناسب برای استفاده ی روزانه و یک آبرسان فوق العاده می باشد چون سرشار از هیالورونیک اسید است و بدون اینکه پوست را چرب و براق کند آن را کاملاً آبرسانی و مرطوب می کند. این محصول حاوی ژل آلوئه ورا ،گلیسیرین و هیالورونیک اسید می باشد که این ترکیبات پوست را ترمیم می کنند، چربی آن را کنترل کرده و باعث رفع چین و چروک ها و جلوگیری از به وجود آمدن دوباره آن ها هم می شوند. آلوئه ورا یک ماده تسکین دهنده و زیبا کننده پوست است که 18 نوع اسید آمینه دارد و خواص ضد التهابی آن برای درمان لک ها و جوش های پوستی بسیار مفید است.استفاده مداوم از این ژل نقش موثری در کاهش چین و چروک های پوست و جوان ماندن آن خواهد داشت.ژل آبرسان آلوئه ورا گارنیه بلافاصله بعد از استفاده جذب پوست می شود و هیچ گونه احساس چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند.این ژل، پوست دهیدراته شده را آبرسانی کرده و تا 48 ساعت رطوب آن را حفظ می کند. این ژل بافت سبکی دارد و به راحتی روی پوست جذب شده و تا عمیق ترین لایه های پوستی را آبرسانی می کند.ژل آبرسان گارنیه مناسب پوست های نرمال است و اثر بخشی آن توسط متخصصین پوستی آزمایش و به تایید رسیده است.از این ژل میتوانید به عنوان ماسک نیز استفاده کنید.

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    پوست حساس , پوست خشک , پوست معمولی
  • حجم
    50 میلی لیتر
  • نوع محفظه نگه دارنده
    کاسه ای
  • جنس محفظه نگه دارنده
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    44674333
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • راهنمای استفاده
    استفاده به عنوان مراقبت روز و شب :
  • یک لایه نازک از ژل را روی پوست خود بمالید و با حرکات دورانی ملایم، ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.
  • استفاده به عنوان ماسک :
  • یک لایه ضخیم از ژل را روی پوست خود بمالید و از تماس با ناحیه چشم و لب خودداری کنید. 3 دقیقه استراحت کرده و صبر کنید تا کاملا جذب شود. در صورت لزوم، هرگونه مواد اضافی را با یک پنبه پاک کنید.
  • سایر توضیحات
    – ژل
  • – آبرسان
  • – حاوی ژل آلوئه ورا
  • – حاوی هیالورونیک اسید
  • – دارای فرمولاسیون بر پایه آب
  • – تغذیه کننده پوست
  • – بازسازی کننده و ترمیم کننده پوست
  • – ماندگاری 48 ساعته
  • – محافظت از پوست در برابر رادیکال آزاد و آلودگی هوا
  • – جلوگیری از پیری پوست
  • – جذب سریع
  • – 96% ارگانیک
  • – مناسب برای پوست نرمال
  • – فاقد پارابن،سیلیکون و رنگ مصنوعی
  • – حجم 50 میلی لیتر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.