بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری گیاهی بدون عوارض

0
3.8/5 - (20 امتیاز)

آیا می دانید بهترین قرص تاخیری فوری چیه؟ یکی از بزرگترین نگرانی های مردان در هنگام مقاربت (رابطه جنسی) زود انزالی است. به همین دلیل بسیاری از آنها برای حل مشکل خود به دارو روی می آورند. انزال زودرس یا سردی در زمان روابط جنسی باعث افزایش نارضایتی و گاها طلاق می شود و در نتیجه می تواند منجر به فروپاشی بنیان خانواده شود. برخی از مردان برای درمان این عارضه قرص های تاخیری تهیه می کنند. اگرچه این داروها به دلیل عوارض جانبی مشکلات انزال زودرس را تا حدودی کاهش می دهند ، اما نباید در دراز مدت مورد استفاده قرار گیرند.

 

انزال زودرس یا زود انزالی چیست؟

بیماریهای مقاربتی ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد. روشهای مختلفی برای درمان بیماریهای مقاربتی وجود دارد. یکی از مهمترین اختلالات جنسی ، به ویژه در مردان ، زود انزالی است. مردی که زود انزالی دارد بلافاصله پس از شروع رابطه جنسی ارضاع شده و منی از بدن او خارج می شود و نمی تواند نیازهای جنسی همسر خود را برآورده کند. این مشکل می تواند دائمی یا موقتی باشد.خوشبختانه امروزه محصولات زیادی برای درمان موقت و دائمی این مشکل در بازار موجود است ، مانند اسپری های تاخیری یا قرص های تاخیری.

قرص های تاخیری چگونه کار می کنند؟

بر اساس مطالعه ای که توسط NHS بر روی 500 زوج از کشورهای مختلف انجام شده است، متوسط زمان انزال در طول مقاربت 5 دقیقه است. بسته به علت زود انزالی درمان های مختلفی وجود دارد که شامل درمان های روانی ، تمرینات مختلف و خرید قرص تاخیری می شود.

انواع بهترین قرص تاخیری فوری در داروخانه ها

قرص های تاخیری را می توان به 2 دسته تقسیم کرد که در زیر شرح داده شده است:

بهترین قرص تاخیری بدون عوارض

بسیاری از داروها و قرص ها توسط پزشکان برای درمان زود انزالی تجویز می شود. شایع ترین آنها مهارکننده های بازجذب سروتونین مانند سرترالین یا مهار کننده های فسفودی استراز نوع سیلدنافیل (ویاگرا) و تادالافیل (سیالیس) هستند. داروهای گروه بازدارنده های بازجذب سروتونین توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای درمان استرس و سایر بیماریهای خاص تأیید شده است. اما آنها به طور خاص برای درمان زود انزالی تأیید نشده اند.البته شما می توانید از بهترین کاندوم ضد حساسیت نیز استفاده کنید.

قرص زود انزالی یا داروهای خانگی بدون نسخه

بهترین قرص تاخیری گیاهی در سایت های خرید لوازم جنسی و سایر فروشگاه های مرتبط موجود هستند. این قرص ها اغلب حاوی مواد گیاهی مانند تک شاخ یا اپیدیدیم هستند و معمولا در بهبود عملکرد جنسی بسیار محبوب هستند. اگرچه ممکن است این قرص ها وسوسه کننده به نظر برسند ، اما همیشه به خاطر داشته باشید که اکثر این ادعاها و تبلیغات صحت ندارند و هیچ شواهد علمی برای اثبات ادعای آنها وجود ندارد. علاوه بر این سبک قرص های تاخیری مورد تأیید رسمی سازمان غذا و داروی آمریکا نیستند و بهتر است تبلیغات آنها را زیاد جدی نگیرید.

خرید قرص تاخیری از دیجی کالا

 

قرصهای تاخیری چه عوارضی ممکن است داشته باشند؟

احتقان بینی یا آبریزش بینی: یکی از شایع ترین عوارض مصرف این داروها احتقان بینی یا آبریزش بینی است که اغلب خود به خود برطرف می شود ، اما در صورت تداوم این عارضه، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

سرگیجه: سرگیجه عارضه ای است که پس از افزایش نیتریک اکسید پس از مصرف قرصهای با تاخیر ایجاد می شود. در صورت احساس سرگیجه ، بهتر است با پزشک مشورت کنید.

سرخی: مصرف این داروها باعث قرمزی موقت پوست صورت ، جوش و لکه های پوستی می شود.

بدن درد می کند: درد در همه ماهیچه های بدن ، به ویژه کمردرد ، از عوارض جانبی قرص های با تاخیر است.

مشکلات گوارشی: داروهای ناتوانی جنسی باعث سوء هاضمه و اسهال می شوند و مشکلات گوارشی ایجاد می کنند. بهتر است رژیم غذایی خود را تغییر دهید و آب زیادی بنوشید تا از این عارضه جلوگیری کنید.

تغییر در بینایی: داروهای ناتوانی جنسی بینایی فرد را تغییر داده و بر روی بینایی تأثیر منفی می گذارد و باعث تاری دید می شود.از دست دادن بینایی یک مشکل قابل توجه است و باید سریع به پزشک مراجعه کنید.

سردرد: یکی از شایع ترین عوارض جانبی قرص هاب تاخیری سردرد است که با بالا رفتن میزان نیتریک اکسید باعث ایجاد تغییر ناگهانی در جریان خون و در نتیجه سردرد می شود. سردرد مشکلی است که با تمام داروهای ناتوانی جنسی مشاهده می شود.

اگر بخاطر عوارضی که ممکن است قرص های تاخیری داشته باشند نگران هستید می توانید از بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری استفاده کنید.

خرید قرص تاخیری از دیجی کالا

 

افرادی که باید از مصرف این قرص های تاخیری خودداری کنند!

افراد مبتلا به بیماری های قلبی ، فعالیت جنسی خطر مشکلات قلبی را افزایش می دهد. بنابراین ، مصرف قرصهای با تاخیر بسیار خطرناک است. قرص های تاخیری برای افراد مبتلا به پریاپیسم مضر است و مشکل را بدتر و دردناک تر می کند. عوارض پریاپیسم شامل مشکلات گلبول های قرمز خون مانند کم خونی داسی شکل ، سرطان خون ، مولتیپل میلوما است که سرطان سلول های پلاسما است و می تواند به عنوان درد استخوان یا شکستگی ، نارسایی کلیه یا کم خونی رخ دهد. وی همچنین پیرن را نام برد که بیماری آلت تناسلی است.اگر به هر دلیلی نمی خواهید از قرص های تاخیری استفاده کنید می توانید از بهترین کاندوم تاخیری استفاده کنید.

افرادی که مشکل بینایی دارند نباید از قرص های با تاخیر استفاده کنند. خطر نابینایی در افرادی که دارای نوروپاتی قدامی بینایی غیر آرتروز هستند بسیار زیاد است. افراد مبتلا به بیماری کلیوی یا افرادی که تحت دیالیز هستند. بدن این افراد نمی تواند این دارو را به درستی دفع کند و وجود دارو در بدن عوارض جانبی آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بدن افراد مبتلا به بیماری کبد نمی تواند به درستی از این دارو استفاده کند ، باعث می شود که فرد عوارض جانبی بسیار شدیدی داشته باشد. قرص های تاخیری وضعیت افراد مبتلا به زخم معده یا افرادی که دارای اختلالات انعقادی خون هستند را بدتر می کند. اگر از این دارو استفاده می کنید ، باید کاملاً زیر نظر پزشک باشد. افراد مسن و افراد مبتلا به آلرژی شدید نباید از این دارو استفاده کنند.

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری چیست؟

قرص های آرکتو

اگر بخواهیم بهترین قرص کمر سفت کن موجود در داروخانه ها را نام ببریم ، قطعاً باید از قرص آرکتو نام ببریم. این قرص حاوی 100 میلی گرم سیلدنافیل است و برای درمان اختلال نعوظ در مردان استفاده می شود و همچنین در تاخیر انزال بسیار مفید است. سیلدنافیل ترکیبی بسیار تاثیرگذار برای درمان اختلالات جنسی است. قرص های ویاگرا و SDF نیز حاوی سیلدنافیل هستند ، درست مانند قرص های Arcto.

قرص سرترالین

سرترالین یکی دیگر از داروهای ضد افسردگی است که برای درمان زود انزالی نیز استفاده می شود. می توانید قرص سرترالین را یک بار در روز مصرف کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که می توانید قرص سرترالین را در هر زمان از روز مصرف کنید ، به شرطی که زمان خاصی از روز را برای استفاده روزانه انتخاب کنید. دوز معمول برای بزرگسالان 50 میلی گرم در روز است ، اما ممکن است با دوزهای پایین در هنگام شروع شروع شود و سپس حداکثر به 200 گرم در روز برسد. در صورت داشتن مشکلات کبدی ، پزشک ممکن است مقدار کمتری از سرترالین را برای مصرف روزانه شما تجویز کند.

قرص داپیکو

قرص داپیکو دارای داپوکستین (هیدروکلراید) بوده و یک مهارکننده جذب سروتونین در بدن است که به طور منحصرا برای درمان زود انزالی مورد استفاده گرار می گیرد. بهتر است 1 تا 3 ساعت قبل از مقاربت از این محصول استفاده کنید. این قرص باید زیر نظر پزشک استفاده شود، زیرا در برخی افراد عوارض جانبی ایجاد می کند.

وگادول Vega-Dol

قرص Vegadol یک علامت تجاری Tramadol در هند است که تحت نام های دیگر مانند Veldrol و VICTADOL و موارد مشابه در اینترنت به عنوان یکی از قرص های تاخیری فروخته می شود. این قرص از ترکیب ترامادول و سیلدنافیل ساخته شده است که یک ماده خطرناک است. قرص های ترکیبی Vegadol (سیلدنافیل و ترامادول) حاوی 100 میلی گرم سیلدنافیل و 50 میلی گرم ترامادول است. هرچند قرص Vegadol باعث تاخیر و جلوگیری اززود انزالی می شود ، اما در دراز مدت می تواند اثرات جبران ناپذیری بر سلامت بدن داشته باشد. سکته قلبی ناگهانی ، سکته مغزی ، از دست دادن بینایی و شنوایی ، افزایش فشار داخل چشم و سوء هاضمه از عوارض شایع این قرص است.

قرص وردنافیل یا لویترا

داروی وردنافیل با جلوگیری از فسفودی استراز نوع 5 در قسمت مغزی آلت تناسلی ، ثاثیر اکسید نیتریک را در انتهای پایانه عصبی و سلول های اندوتلیال بالا می برد و منجر به باز شدن عروق خونی و افزایش جریان خون و نعوظ در آلت تناسلی می شود. بنابراین به عنوان قرص تاخیری نیز در نظر گرفته می شود. این قرص نباید توسط بیماران خاص مانند کلیه ، بیماران گوارشی و غیره مصرف شود.

داپرولانگ

داپرولانگ قرص تاخیری است که در داروخانه ها موجود است و از انزال زودرس در مردان جلوگیری می کند. این قرص که حاوی داپوکستین است که نباید به طور مداوم و روزانه استفاده شود. توصیه می شود که این قرص تحت نظر پزشک استفاده بشود ، چرا که ممکن است عوارضی مختلفی مانند سایر محصولاتی که حاوی داپوکستین هستند داشته باشد. افراد بین 18 تا 64 سال می توانند از قرص داپرولانگ استفاده کنند.

قرص Prosolution Plus

این قرص ، که به عنوان بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده در سال 2021 در بین انواع دیگر قرص های تاخیری رتبه بندی شده است ، با فرمول جهانی قدرتمند خود ، به مردان این امکان را می دهد تا مدت بیشتری را صرف رابطه جنسی کنند. و همچنین از قدرت و اعتماد به نفس بیشتری برخوردار باشند.

قرص تادارکس

قرص های Taradex حاوی تادالافیل هستند و عمدتا برای درمان نعوظ استفاده می شوند ، اما می توانند در تاخیر انزال نیز مفید باشند. این قرص را می توان حداکثر یکبار در روز استفاده کرد. این محصول جریان خون در آلت تناسلی مردان را تنظیم می کند و کیفیت روابط جنسی را بهبود می بخشد. این قرص معمولاً 30 دقیقه پس از مصرف شروع به کار می کند.

فلوکستین

فلوکستین یکی از مهار کننده های بازجذب سروتونین (SSRIs) است که عمدتا برای درمان افسردگی و اختلالات مانند وحشت ، و پرخوری استفاده می شود. بهتر است از این دارو به دلیل احتمال اختلالات خواب در صبح استفاده کنید. همچنین به عنوان قرص تاخیری استفاده می شود. مدت زمان اثر فلوکستین: 3 تا 6 هفته (در صورت وجود عوارض جانبی یا عدم تأثیر در بهبود زود انزالی ، باید تغییر کند). خواب آلودگی ، رویاهای غیر معمول ، بی خوابی و لرزش ، اضطراب ، تهوع ، خشکی دهان ، مشکلات پوستی ، تعریق ، تحریک پذیری از جمله عوارض این دارو هستند.

سیتالوپرام

سیتالوپرام دارویی است که معمولاً برای درمان اضطراب و برخی اختلالات خلقی استفاده می شود و می توان آن را به عنوان یکی از انواع قرص تاخیری در نظر گرفت.

قرص داپوژیل

قرصهای داپوژیلحاوی 30 میلی گرم از ماده فعال داپوکستین برای جلوگیری از انزال زودرس و کنترل بهتر زمان انزال است. این قرص را می توان به همراه غذا یا با معده خالی 1 تا 3 ساعت قبل از مقاربت با یک لیوان آب استفاده کرد.

کلومی پرامین

نقش کلومیپرامین در مطالعات مختلف در درمان زود انزالی نشان داده شده است. مکانیسم عصبی شیمیایی این دارو مشخص نشده است ، اما تصور می شود که ممکن است با مهار جذب سروتونین توسط پایانه های سلول عصبی ، غلظت سروتونین را در سیستم عصبی مرکزی افزایش دهد.

خرید قرص تاخیری از دیجی کالا

قرص تاخیری گیاهی

بسیاری از مردان برای مقابله با زود انزالی داروهای طبیعی را انتخاب می کنند. در واقع بازار پر از مواد طبیعی است که گفته می شود به عنوان قرص انزال مصنوعی عمل می کنند. اول از همه ، این قرص ها به مردان کمک می کند تا نعوظ قوی و کامل داشته باشند. مکمل هایی نیز وجود دارند که منحصراً به عنوان قرص های طبیعی برای زود انزالی طراحی شده اند. عملکرد اصلی این مکمل ها بهبود زندگی جنسی مردان با از بین بردن مشکل انزال زودرس است.

کیمیاگر

یکی از محبوب ترین داروهای گیاهی ، کپسول تاخیری کیمیاگری است. ماده فعال این دارو تمر هندی است. کیمیاگر انزال را به تأخیر می اندازد و باعث بیهوشی در آلت تناسلی می شود. وجه تمایز این دارو در مقایسه با سایر داروها این است که به دلیل گیاهی بودن عوارض جانبی کمتری دارد.

لیبی مکس باریج

این دارو که حاوی اسانس گل رز است. در بهبود اختلالات جنسی بسیار مفید است و همچنین در درمان افسردگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

جنسینگ

یکی از داروهای گیاهی که پزشکان در مورد اثرات اختلال نعوظ روی آن توافق دارند ، تولید قرمز رنگ است. این ماده با تأثیر بر هورمون های مفید بر روند نعوظ از انزال زودرس جلوگیری می کند.

قرص ایمیونس ویتابیوتیکس بسته 30 عددی

قرص ایمیونس ویتابیوتیکس بسته 30 عددی

مشخصات

روش مصرف

روزانه یک عدد قرص به همراه وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب میل شود.

تعداد

۳۰ عدد

منع مصرف

این محصول حاوی مقادیری ویتامین K می باشد لذا همراه با داروهای ضد انعقاد خون مانند وارفارین مصرف نشود. در صورتی که تحت مراقبت پزشکی هستید و یا در صورت مصرف داروهای دیگر با پزشک مشورت نمایید. دور از دسترس کودکان در جای خشک و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود. با معده خالی مصرف نکنید.

شکل محصول

قرص

صادرکننده مجوز

سازمان غذا و دارو

کشور تولید‎کننده

ایران

سایر توضیحات

آنتی اکسیدانی قوی جهت تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن برای بزرگسالان حاوی ویتامین های D۳، C و E، سلنیوم، زینک و ترکیبات گیاهی موثر محافظت از بدن در برابر اکسیداتیو استرس ها (آلودگی های محیط) فاقد گلوتن، لاکتوز، نمک، نگهدارنده و رنگ های مصنوعی کمک به عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت ها کمک به حفظ سلامت بدن

کپسول ماکاویت ام یوروویتال بسته 60 عددی

کپسول ماکاویت ام یوروویتال بسته 60 عددی

مشخصات

روش مصرف

روزانه ۴ کپسول ماکاویت ام یورو ویتال با آب و ترجیحا با غذا میل شود.

شکل محصول

کپسول

قرص انرژکس گلدن لایف بسته 30 عددی

قرص انرژکس گلدن لایف بسته 30 عددی

مشخصات

وزن

۱۰۰ گرم

روش مصرف

روزی یک قرص همراه با غذا میل شود.

تعداد

۳۰ عدد

شکل محصول

قرص

صادرکننده مجوز

سازمان غذا و دارو

کشور تولید‎کننده

ایران

سایر توضیحات

افزایش دهنده انرژی و قدرت بدنی کاهش دهنده استرس و تقویت حافظه تقویت سیستم ایمنی بهبود گردش خون در مغز و اندام‌های بدن آنتی‌اکسیدان و سم‌زدایی از کبد

کپسول تستوبوست آقایان لایفکس هلث بسته 60 عددی

کپسول تستوبوست آقایان لایفکس هلث بسته 60 عددی

مشخصات

روش مصرف

روزی دو عدد همراه با صبحانه به مدت ۵ روز میل شود. سپس دو روز مصرف را قطع کرده و مجددا به همین روش تا حداقل یک ماه ادامه می‌یابد.

شکل محصول

کپسول

کپسول مگا جینسینگ نوتریمد - بسته 30 عددی

کپسول مگا جینسینگ نوتریمد - بسته 30 عددی

مشخصات

روش مصرف

نحوه مصرف ۱ کپسول مگا جینسینگ نوتریمد روزانه ترجیحا همراه با غذا مصرف شود.

تعداد

۳۰ عدد

منع مصرف

در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید.

شکل محصول

کپسول

کپسول لاوویگ مخصوص آقایان اسپادانا بسته 60 عددی

کپسول لاوویگ مخصوص آقایان اسپادانا بسته 60 عددی

مشخصات

روش مصرف

در حالت کلی مصرف ۲ کپسول در روز ترجیحا همراه با غذا پس از صرف نهار و شام (هر وعده یک عدد) با توجه به شرایط فیزیولوژیکی و شخصی فرد می‌توان این مقدار را تا ۴ عدد در روز (هر وعده دو عدد) افزایش داد.

شکل محصول

قرص

کپسول پرفورمکس هرباویوا مخصوص آقایان بسته 30 عددی

کپسول پرفورمکس هرباویوا مخصوص آقایان بسته 30 عددی

مشخصات

روش مصرف

۲ کپسـول همزمـان، دوبـار در روز همـراه بـا غـذا و یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

تعداد

۳۰ عدد

منع مصرف

– در کودکان و نوجوانان منع مصرف دارد. – بــه علــت وجــود ســلنیوم و روی در ایــن فــرآورده از مصــرف طولانــی مــدت آن پرهیــز شــود. – در صـورت حساسـیت بـه هـر یـک از ترکیبـات موجـود در ایـن فـرآورده، از مصـرف آن خـودداری گردد. – از آنجایی کــه خارخاســک دارای اثــر پاییــن آورنــده قنــد خــون نیــز میباشــد، بیمــاران مصــرف کننــده ی داروهــای ضــد دیابــت در زمـان مصـرف ایـن فـرآورده نیـاز بـه کنتـرل قنـد خـون داشـته و شــاید تعدیــل دوز داروی ضددیابــت نیــز لازم باشــد. – خارخاســک مــدر می باشــد و درصــورت مصــرف آن بــا فرآورده¬هــای حــاوی لیتیــوم، بــه علــت افزایــش غلظــت خونــی لیتیــوم بایــد دوز مصرفــی آن را کاهــش داد. – در افـراد مبتـلا بـه هایپرپـلازی پروسـتات و سـرطان پروسـتات بـا احتیـاط مصـرف شود (۸) . – دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

شکل محصول

کپسول

صادرکننده مجوز

سازمان غذا و دارو

کشور تولید‎کننده

ایران

سایر توضیحات

خارخاســک از جملــه گیاهانــی اســت کــه در طــب ســنتی کشــورهای مختلــف مــورد اســتفاده می­باشــد و تحقیقــات متعــددی، آثــار ســودمند ایــن گیــاه را در درمــان اختــلالات میــل جنســی، نابــاروری، ضعــف جنســی، انــزال زودرس و تحــرک اســپرم نشــان داده­انــد. خاصیــت تقویــت­کننــده­ی قــوای جنســی و جسـمی خارخاسـک مربـوط بـه سـاپونین­ها ازجملـه پروتودیوسـین )یــک اســترادیول ســاپونین) می­باشــد. در مطالعــات انجــام­شــده بــر روی حیوانــات آزمایشــگاهی و همچنیــن انســان، تجویــز خارخاســک موجــب افزایــش میــل جنســی و اســپرماتوژنز شــده­اســت. افــزون بــر ایــن افزایــش هورمون­هــای تستوســترون،LH و دی­هیدروتستوســترون نیــز گــزارش شــده­اســت. خارخاســک دارای اثــر آندروژنیــک مشــابه بــا تستوســترون بــوده و از طریــق مکانیســمی مشــابه بــا تستوســترون موجــب افزایــش وزن و تــوده­ی عضلانــی بــدن می­شــود. دیگــر ترکیبــات موجــود در ایــن فــرآورده از جملــه ویتامین­هــای B۱۲، E ،C و ترکیبــات روی و ســلنیوم همــراه بــا اســید فولیــک در مجمــوع، ســلامت عمومــی بــدن را ارتقــا داده و بــا اثــر آنتی­اکســیدانی از فرآینــد پیــری جلوگیــری می­کننــد. افــزون بــر ایـن، روی و سـلنیوم جهـت تولیـد و حفـظ سـاختار اسـپرم بسـیار ســودمند می­باشــند. موارد مصرف: تقویــت قــوای جنســی و میــل جنســی در مــردان، افزایــش اســپرماتوژنز و تقویــت قــدرت بــاروری و قــوای جســمی. عوارض جانبی: در دوز پیشـنهادی عـوارض جانبـی خاصـی دیـده نشـده¬اسـت. در مـواردی بـی خوابـی گـزارش شـده اسـت. شرایط نگهداری: در دمای کمتر از ۲۵ درجه ی سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

قرص مولتی فیکس بانوان هرباویوا بسته 60 عددی

قرص مولتی فیکس بانوان هرباویوا بسته 60 عددی

مشخصات

روش مصرف

روزاﻧﻪ ﯾﮏ ﻗﺮص ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻏﺬا، ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﻗﺒﻞ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ از ﺳﺎﯾﺮ داروﻫﺎ و ﯾﺎ ﻣﻄﺎﺑﻖ دﺳﺘﻮر ﭘﺰﺷﮏ ﻣﻌﺎﻟﺞ ﻣﺼﺮف ﺷﻮد.

تعداد

۶۰ عدد

شکل محصول

قرص

صادرکننده مجوز

سازمان غذا و دارو

کشور تولید‎کننده

ایران

سایر توضیحات

کلسیم: برای عملکرد مناسب و ساختار استخوان و دندان لازم است. همچنین در عملکرد عضلات و انقباض عروق خونی ضرورت دارد.مصرف مکمل حاوی کلسیم برای بانوان در پیشگیری از پوکی استخوان توصیه می شود . کروم: برای حفظ مقدار طبیعی غلظت قند (گلوکز) در خون و عملکرد صحیح انسولین ضروری است. منیزیم: برای انجام صحیح بیش از ۳۰۰ واکنش آنزیمی بدن از جمله واکنشهای لازم برای حفظ فشار خون بدن وجود آن لازم است. آهن: علاوه بر ضرورت آن در تشکیل گلبولهای قرمز، برای تأمین اکسیژن رسانی به سلولها خصوصا عضلات همچنین کمک به ایجاد هورمونهای خاص وجودآن در بدن لازم است.مصرف مکمل های حاوی آهن در بانوان به علت خونریزیهای ماهیانه توصیه می شود. روی: برای رشد طبیعی ، عملکرد سیستم ایمنی و بهبود زخم لازم است. سلنیوم: برای سلامت عملکرد تیروئید ، فرآیندهای تولید مثل و دفاع از سلولها در برابر آسیب اکسیداتیو مهم است. منگنز: جهت کمک به سوخت و ساز (متابولیسم) مواد قندی و پروتئینی و کلسترول ضرورت دارد. مس: برای تشکیل بافت همبند و همچنین عملکرد طبیعی مغز و سیستم عصبی مورد نیاز است موارد مصرف: ﻣﻮﻟﺘــﯽ وﯾﺘﺎﻣﯿــﻦ و ﻣﻮﻟﺘــﯽ ﻣﯿﻨــﺮال ﻣﺨﺼــﻮص ﺧﺎﻧﻢ ﻫــﺎ، ﺣــﺎوی ﻣﻘﺎدﯾــﺮ ﺑــﺎﻻی ﮐﻠﺴﯿﻢ و وﯾﺘﺎﻣﯿﻦ D۳ دستور مصرف: روزاﻧﻪ ﯾﮏ ﻗﺮص ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻏﺬا، ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﻗﺒﻞ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ از ﺳﺎﯾﺮ داروﻫﺎ و ﯾﺎ ﻣﻄﺎﺑﻖ دﺳﺘﻮر ﭘﺰﺷﮏ ﻣﻌﺎﻟﺞ ﻣﺼﺮف ﺷﻮد. شرایط نگهداری: در دﻣﺎی ﮐﻤﺘﺮ از ۲۵ درﺟﻪ ی ﺳــﺎﻧﺘﯽ ﮔﺮاد و دور از ﻧﻮر و رﻃﻮﺑﺖ ﻧﮕﻬﺪاری ﺷﻮد.

کپسول پونیکا تقویت کننده هورمون های زنانه ادیب اکسیر بسته 60 عددی

کپسول پونیکا تقویت کننده هورمون های زنانه ادیب اکسیر بسته 60 عددی

مشخصات

روش مصرف

دوبار در روز، صبح ناشتا یک عدد کپسول و شب قبل از خواب یک عدد مصرف شود.

شکل محصول

کپسول

قرص مولتی پرن آرایکس اس تی پی فارما بسته 60 عددی

قرص مولتی پرن آرایکس اس تی پی فارما بسته 60 عددی

مشخصات

روش مصرف

روزانه یک قرص صورتی با یک لیوان آب، با معده خالی و به علت جذب آهن یک ساعت قبل از خوردن صبحانه مصرف شود. یک قرص آبی رنگ نیز با یک لیوان آب، به علت جذب کلسیم همراه با عصرانه مصرف شود.

شکل محصول

قرص

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.