10 شرکت برتر ردیاب خودرو و مدیریت ناوگان در ایران

0
5/5 - (1 امتیاز)

در دنیای امروز که نیاز به امنیت و نظارت بر اموال و افراد روز به روز افزایش می‌یابد، استفاده از ردیاب‌ها به یکی از ابزارهای ضروری تبدیل شده است. در ایران نیز، شرکت‌های متعددی در زمینه تولید و ارائه خدمات ردیابی فعالیت می‌کنند. در این مقاله به معرفی ۱۰ شرکت برتر ردیاب در ایران می‌پردازیم که با توجه به کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش و نوآوری‌های تکنولوژیکی، برتری خود را به اثبات رسانده‌اند و براساس تحقیقات بدست آمده از مشتریان از بهترین شرکت های ایرانی ارائه دهنده ردیاب هستند :

۱. شرکت اورنگ

شرکت اورنگ با 17 سال سابقه درخشان اولین و بزرگترین مجموعه ارائه دهنده خدمات ردیاب در کشور، دارای ردیاب‌های بسیار هوشمند و دقیق می‌باشد که ردیاب اتریکس برند اختصاصی این شرکت می باشد ، شرکت اورنگ بدلیل داشتن پشتیبانی بسیار مجرب و همیشه پاسخگو و خدمات پس از فروش فوق العاده موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مشتری شده است، سامانه مدیریت ناوگان و ردیابی این شرکت توسط متخصصین این مجموعه ساخته شده است و بصورت فارسی و کاملا حرفه‌ای و دارای امکانات ویژه‌ای می باشد و فروش این مجموعه بصورت شخصی و سازمانی می باشد که باعث شده شرکت اورنگ پژوهان پارسه بعنوان برترین شرکت ارائه دهنده ردیاب خودرو و سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل در این لیست قرار بگیرد.

2. شرکت وایزر

شرکت وایزر با ارائه ردیاب‌های پیشرفته و متنوع برای خودروها، موتور سیکلت‌ها و افراد، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین شرکت‌های ردیاب در ایران تثبیت کند. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای و مشاوره فنی ، رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده است. این شرکت در حوزه ردیاب های شخصی فعال می باشد و دارای تنوع زیادی در ردیاب‌های شخصی می باشد که دارای تعداد زیادی نمایندگی در سطح کشور می‌باشد.

3. شرکت دلفین اسپادانا

شرکت دلفین با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و نوآورانه، محصولات با کیفیتی را در زمینه ردیابی خودرو و ناوگان ارائه می‌دهد. این شرکت با تمرکز بر مشتری‌مداری و ارائه خدمات متنوع، توانسته است در میان رقبا متمایز شود. نرم افزار مدیریت ناوگان به دو صورت سامانه ردیابی (تحت وب) و همچنین اپلیکیشن ردیابی بر روی تلفن‌های در جهت کنترل و مدیریت خودروهای ناوگان سازمانی شما طراحی شده است. فروش این شرکت در حوزه سازمانی ردیابی مدیریت ناوگان می باشد.

4. شرکت ایران رهیاب

ایران رهیاب با ارائه مجموعه‌ای کامل از ردیاب‌های خودرو، شخصی و حیوانات و آهنربایی یکی از شرکت‌های معتبر در این حوزه است. این شرکت با ارائه خدمات مبتنی بر GPS و GPRS و بهره‌گیری از تیم فنی مجرب، توانسته است جایگاه خوبی در بازار ایران کسب کند. این شرکت دارای تنوع زیادی در محصولات خود می باشد که برای استفاده های شخصی مناسب‌تر می‌باشد. ردیاب های این مجموعه دارای گارانتی تعویض یکساله می باشد. .

ردیاب خودرو

5. شرکت رادار جی پی اس

شرکت رادار جی‌پی‌اس با ارائه ردیاب‌های پیشرفته و متنوع برای مدیریت ناوگان، خودروهای شخصی، موتور سیکلت‌ها و افراد، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین شرکت‌های ردیاب در ایران تثبیت کند. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای و مشاوره فنی ، رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده است. این شرکت در حوزه ردیاب های شخصی و مدیریت ناوگان فعال می باشد و دارای تنوع زیادی در ردیاب‌های شخصی می باشد .

۶. شرکت یوفایندر

شرکت یوفایندر در زمینه ارائه مدیریت ناوگان حمل و نقل و ردیاب های شخصی و ردیاب خودرو و ردیاب حیوانات فعال می باشد. ارائه محصولات و راهکارهای هوشمندانه و حرفه‌ای در حوزه‌های مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل و تله‌ماتیک و همچنین ارائه انواع تجهیزات ردیابی و GPS از برند اروپایی و معتبر تلتونیکا با نام یوفایندر گره خورده است. عرضه به‌روز ترین تجهیزات و کامل‌ترین راهکارها با هدف افزایش بهره‌وری در حوزه مدیریت ناوگان، از کنترل تردد گرفته تا نظارت بر رفتار رانندگان و همچنین تعمیر و نگهداری ماشین آلات در حیطه خدمات خاص و انحصاری است که توسط یوفایندر ارائه می‌شود.

۷. شرکت آذر ردیاب

شرکت آذر ردیاب در سال ۱۳۹۰، زمانی پاگرفت که افزایش آمار سرقت خودرو و بی‌نتیجه ماندن پیگیری این سرقت‌ها باعث شده بود که احساس نیاز به ردیاب خودرو بیشتر شود. اکنون پس از سال‌ها هنوز هم حفظ امنیت وسایل نقلیه دغدغه و هدف اصلی این شرکت هست و این موضوع به یک مسئولیت بزرگ اجتماعی تبدیل شده است. در این مسیر بزرگ شده و با کسب تجارب بسیار توانسته است محصولاتی نوین و منحصربه‌فرد مربوط به ردیاب‌های خودرو و شخصی را به بازار عرضه کند. در نهایت مفتخر است با عرضه محصولاتی باکیفیت، تجربه‌ای نو در امنیت و مدیریت خودرو با ردیاب برای مشتریان خود رقم بزند .

۸. شرکت لندر

لندر در سال ۱۳۸۵ به پشتوانه‌ی تجربه و اعتبار شرکت مادر خود با هدف ارائه و انتقال دانش روز در حوزه‌ی الکترونیک و فناوری اطلاعات و توسعه‌ی صنعت‌های مرتبط تاسیس شده است و طی فعالیت‌هایی که در سالیان متوالی داشته، همواره به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه‌ی تکنولوژی‌های نو و همچنین تولید محصولات با کیفیت داخلی شناخته شده است. فعالیت این شرکت در زمینه ارائه خدمات ردیاب های شخصی می باشد .

معرفی شرکت های برتر در زمینه ردیاب خودرو

۹. شرکت فاتحان

شرکت فاتحان مفتخر است با در اختیار داشتن مجموعه ای توانمند و پویا، گام موثری در جهت رفع نیاز مشتریان شخصی و سازمانی بردارد. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای و مشاوره‌های فنی، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران پیدا کند. خدمات این شرکت در زمینه ارائه ردیاب های شخصی و ردیاب‌های سازمانی می باشد که دارای نمایندگی های متعددی در سطح کشور می باشد .

۱۰. شرکت رادشید

شرکت رادشید با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، یکی از شرکت‌های معتبر در این حوزه محسوب می‌شود. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش گسترده و پشتیبانی توانسته است رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند. نیازهای گوناگون مشتریان و رشد رادشید در یک راستا سبب گردید که در بحث پیاده‌سازی ایده‌های نو و بومی‌سازی تکنولوژی‌های روز بازار در حوزه اینترنت اشیاء این شرکت اقدام به تولید و گسترش تنوع محصولات خود در زمینه های مختلف همچون ردیابی اشخاص، ردیاب موتور سیکلت، دوچرخه، حیوانات نماید.

نتیجه‌گیری

با توجه به اهمیت امنیت و نظارت در زندگی روزمره، انتخاب یک ردیاب خودرو مناسب از یک شرکت معتبر می‌تواند به شما در حفاظت از اموال و افراد کمک شایانی کند. شرکت‌های معرفی شده در این مقاله با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب، توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند و به عنوان برترین شرکت‌های ردیاب خودرو در ایران شناخته شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.